סושיאל
פרסום נייטיב
פרסום בטאבולה / באאוטבריין הפך להיות פופולרי בשנים האחרונות, בעיקר בקרב מפרסמים, חברות תקשורת ובעלי עסקים מכל הסוגים והענפים המקצועיים. פלטפורמות אלה מאפשרת להשיג צפיות עבור האתר או בית העסק, באמצעות הצגת כתבות ותוכן אקטואלי בעמודי אתרי החדשות המובילים. שירות זה זול באופן מובהק ביחס לפרסום באמצעות קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות. שימוש בפלטפורמת טאבולה/באאוטבריין יצליח לפרסם אתכם גם בקרב לקוחות שטרם שמעו עליכם, וכך לפתוח עבורכם פלחי שוק חדשים ורווחיים.
דרך נוספת וחשובה לפרסם את בית העסק שלכם היא באמצעות פלטפורמות הטאבולה/האאוטבריין. פלטפורמות אלה מאפשרות לכם להגיע לקהל שנמצא באתרי החדשות הגדולים בישראל, ויביא אליכם קהלים חדשים שיבינו בדיוק מהו השירות או המוצר שאתם משווקים, וירצו לבחור דווקא בכם מתוך עניין אישי.
ניהול נכון של פרסום בטאבולה ובאאוטבריין יכול לייצר חשיפה רחבת היקף עבור בית העסק ברחבי האינטרנט, ויתר על כן, תוכלו כבעלי העסק לרתום אליכם רק לקוחות רציניים באמת, שנכנסו וקראו את הכתבות שלכם שהוצבו באתרי החדשות. גולשים שיקראו את התוכן בטאבולה או באאוטבריין שלכם ימשיכו להיתקל בפרסומות שלכם גם במקומות אחרים ברשת האינטרנט, וכך הם יהפכו להיות זמינים ונגישים יותר מבפלטפורמות אחרות.
חברות טאבולה/אאוטבריין, הן האחראיות הבלעדיות ליצירת התוכן הסמוי בעולם הפרסום החדש. בפועל, באתרי האינטרנט הכתבות יופיעו תחת הכותרת “אולי יעניין אותך גם”, ומתחתיה קישורים לכתבות נוספות. בצורה זו, יכולים בעלי העסק להיות חלק מרשימת הכתבות הללו, ולהיכנס לסדר היום הציבורי באופן שיגדיל את רווחי בית העסק. פרסום נכון באמצעות טאבולה / אאוטבריין, יפיק את המיטב עבור העסק. אם זאת, כשמנסים לפרסם דרך טאבולה ואאוטבריין באופן שאינו מתאים את הכתבה לקהל היעד, גם טאבולה ואאוטבריין לא יצליחו להביא לקוחות חדשים, ולכן חשיבות הבנת מטרות העסק ופלח השוק היא עליונה.
פרסום נייטיב
פרסום בטאבולה / באאוטבריין הפך להיות פופולרי בשנים האחרונות, בעיקר בקרב מפרסמים, חברות תקשורת ובעלי עסקים מכל הסוגים והענפים המקצועיים. פלטפורמות אלה מאפשרת להשיג צפיות עבור האתר או בית העסק, באמצעות הצגת כתבות ותוכן אקטואלי בעמודי אתרי החדשות המובילים. שירות זה זול באופן מובהק ביחס לפרסום באמצעות קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות. שימוש בפלטפורמת טאבולה/באאוטבריין יצליח לפרסם אתכם גם בקרב לקוחות שטרם שמעו עליכם, וכך לפתוח עבורכם פלחי שוק חדשים ורווחיים.
דרך נוספת וחשובה לפרסם את בית העסק שלכם היא באמצעות פלטפורמות הטאבולה/האאוטבריין. פלטפורמות אלה מאפשרות לכם להגיע לקהל שנמצא באתרי החדשות הגדולים בישראל, ויביא אליכם קהלים חדשים שיבינו בדיוק מהו השירות או המוצר שאתם משווקים, וירצו לבחור דווקא בכם מתוך עניין אישי.
ניהול נכון של פרסום בטאבולה ובאאוטבריין יכול לייצר חשיפה רחבת היקף עבור בית העסק ברחבי האינטרנט, ויתר על כן, תוכלו כבעלי העסק לרתום אליכם רק לקוחות רציניים באמת, שנכנסו וקראו את הכתבות שלכם שהוצבו באתרי החדשות. גולשים שיקראו את התוכן בטאבולה או באאוטבריין שלכם ימשיכו להיתקל בפרסומות שלכם גם במקומות אחרים ברשת האינטרנט, וכך הם יהפכו להיות זמינים ונגישים יותר מבפלטפורמות אחרות.
חברות טאבולה/אאוטבריין, הן האחראיות הבלעדיות ליצירת התוכן הסמוי בעולם הפרסום החדש. בפועל, באתרי האינטרנט הכתבות יופיעו תחת הכותרת “אולי יעניין אותך גם”, ומתחתיה קישורים לכתבות נוספות. בצורה זו, יכולים בעלי העסק להיות חלק מרשימת הכתבות הללו, ולהיכנס לסדר היום הציבורי באופן שיגדיל את רווחי בית העסק. פרסום נכון באמצעות טאבולה / אאוטבריין, יפיק את המיטב עבור העסק. אם זאת, כשמנסים לפרסם דרך טאבולה ואאוטבריין באופן שאינו מתאים את הכתבה לקהל היעד, גם טאבולה ואאוטבריין לא יצליחו להביא לקוחות חדשים, ולכן חשיבות הבנת מטרות העסק ופלח השוק היא עליונה.