סושיאל
סושיאל
בזכות הפרסום באמצעות הרשתות החברתיות שהפכו פופולריות במיוחד, תוכלו להגדיל את הרווחים שלכם בכל חודש, ולהבין בדיוק מיהו קהל היעד שלכם לפי פילוח של גיל, מגדר, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין ועיסוק מקצועי.
אנו מציעים שירותי דיגיטל וניו-מדיה לבעלי עסקים, ומספקים שירותי ניהול וקידום בכל הרשתות החברתיות, מא’ ועד ת’.
בעזרת קידום ברשתות החברתיות, קהל היעד הרלוונטי יגיע אל בית העסק שלכם, וייחשף לשירות או למוצר שאתם מציעים.
מרבית הפעילות של בתי העסקים, החברות והארגונים במדינת ישראל, מתבצעת באמצעות הסושיאל – הרשתות החברתיות, לרבות הפייסבוק, האינסטגרם, הטיקטוק, היוטיוב, הטוויטר והלינקדאין. כמו שכולם יודעים, כשמדברים על סושיאל, מדברים בראש ובראשונה על הפייסבוק, שבעשרות השנים האחרונות נחשבת כבין הפופולריות בעולם.
על מנת לשווק את בית העסק שלכם באמצעות הסושיאל, נבין יחד איתכם, מהן הרשתות החברתיות הנכונות ביותר עבור בית העסק שלכם. יש עסקים שפרסום באמצעות פלטפורמה שאינה מזוהה עם הלקוחות הפוטנציאליים פשוט לא יעזור, ואפילו יזיק. לכל אחת מהרשתות החברתיות יש יתרון יחסי על השנייה, והכל תלוי במה מטרת בית העסק ולאיזה קהל יעד הוא מכוון כחלק מפעילותו היום יומית. קידום ושיווק בית העסק באמצעות הסושיאל, יצעיד את העסק כמה צעדים קדימה.
פרסום בפייסבוק עובד בעיקר על יצירת תוכן נכון ועיצוב שיקלע למטרה. פרסום באמצעות האינסטגרם לעומת זאת, שם יותר דגש על תמונות מאשר על התוכן עצמו. לפעמים תמונה טובה של המוצר או השירות תגרום ללקוחות להתעניין במוצר, ולעיתים יהיה זה משפט מנצח שיבהיר בדיוק מהם יתרונות בית העסק על פני שלל המתחרים הפזורים על גבי הרשתות החברתיות.
באמצעות הטיקטוק, פלטפורמה צעירה ורעננה יותר, העסק יצטרך להכין ארסנל סרטונים קליטים באורך של עד 60 שניות. הפרסום באמצעות הטיקטוק הרבה יותר מהיר, ולעיתים מכוון יותר לדור הצעיר ולמוצרי צריכה שאכן ניתן להציג אותם לדקה וליצור רושם על הלקוח. במידה ומדובר במוצר או שירות מורכבים יותר, מומלץ לשלב סרטונים ולהעלותם גם ליוטיוב, שיאפשר יצירת תוכן והעלאת סרטונים ארוכים יותר. הטוויטר היא רשת בעלת מיקוד חדשותי יותר, ולכן יצירת עמוד עסקי בטוויטר רלוונטית עבור מוצר השואף להעביר מסר. בטוויטר ניתן לכתוב תוכן באורך של עד 140 תווים, לכן יש להיות תמציתיים וממוקדים כשניגשים לפלטפורמת סושיאל זו. הלינקדאין לעומת זאת, יתמקד ביצירת אינטראקציה ושיתוף תוכן עם אנשים לפי עולמם המקצועי. לכן כשמדובר בבעלי מקצוע שיש להם מתחרים רבים, כדי מאוד להדגיש את סוג החברה ומטרותיה.
ניהול סושיאל נכון, הדוגל באסטרטגיה שיווקית מובילה המתאימה לצרכי בית העסק ומקדמת את המוצר או השירות באופן הנכון ביותר, תצעיד את העסק קדימה ותרכוש לו לקוחות חדשים שיישארו בהתקשרות עם בית העסק לאורך זמן.
סושיאל
בזכות הפרסום באמצעות הרשתות החברתיות שהפכו פופולריות במיוחד, תוכלו להגדיל את הרווחים שלכם בכל חודש, ולהבין בדיוק מיהו קהל היעד שלכם לפי פילוח של גיל, מגדר, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין ועיסוק מקצועי.
אנו מציעים שירותי דיגיטל וניו-מדיה לבעלי עסקים, ומספקים שירותי ניהול וקידום בכל הרשתות החברתיות, מא’ ועד ת’.
בעזרת קידום ברשתות החברתיות, קהל היעד הרלוונטי יגיע אל בית העסק שלכם, וייחשף לשירות או למוצר שאתם מציעים.
מרבית הפעילות של בתי העסקים, החברות והארגונים במדינת ישראל, מתבצעת באמצעות הסושיאל – הרשתות החברתיות, לרבות הפייסבוק, האינסטגרם, הטיקטוק, היוטיוב, הטוויטר והלינקדאין. כמו שכולם יודעים, כשמדברים על סושיאל, מדברים בראש ובראשונה על הפייסבוק, שבעשרות השנים האחרונות נחשבת כבין הפופולריות בעולם.
על מנת לשווק את בית העסק שלכם באמצעות הסושיאל, נבין יחד איתכם, מהן הרשתות החברתיות הנכונות ביותר עבור בית העסק שלכם. יש עסקים שפרסום באמצעות פלטפורמה שאינה מזוהה עם הלקוחות הפוטנציאליים פשוט לא יעזור, ואפילו יזיק. לכל אחת מהרשתות החברתיות יש יתרון יחסי על השנייה, והכל תלוי במה מטרת בית העסק ולאיזה קהל יעד הוא מכוון כחלק מפעילותו היום יומית. קידום ושיווק בית העסק באמצעות הסושיאל, יצעיד את העסק כמה צעדים קדימה.
פרסום בפייסבוק עובד בעיקר על יצירת תוכן נכון ועיצוב שיקלע למטרה. פרסום באמצעות האינסטגרם לעומת זאת, שם יותר דגש על תמונות מאשר על התוכן עצמו. לפעמים תמונה טובה של המוצר או השירות תגרום ללקוחות להתעניין במוצר, ולעיתים יהיה זה משפט מנצח שיבהיר בדיוק מהם יתרונות בית העסק על פני שלל המתחרים הפזורים על גבי הרשתות החברתיות.
באמצעות הטיקטוק, פלטפורמה צעירה ורעננה יותר, העסק יצטרך להכין ארסנל סרטונים קליטים באורך של עד 60 שניות. הפרסום באמצעות הטיקטוק הרבה יותר מהיר, ולעיתים מכוון יותר לדור הצעיר ולמוצרי צריכה שאכן ניתן להציג אותם לדקה וליצור רושם על הלקוח. במידה ומדובר במוצר או שירות מורכבים יותר, מומלץ לשלב סרטונים ולהעלותם גם ליוטיוב, שיאפשר יצירת תוכן והעלאת סרטונים ארוכים יותר. הטוויטר היא רשת בעלת מיקוד חדשותי יותר, ולכן יצירת עמוד עסקי בטוויטר רלוונטית עבור מוצר השואף להעביר מסר. בטוויטר ניתן לכתוב תוכן באורך של עד 140 תווים, לכן יש להיות תמציתיים וממוקדים כשניגשים לפלטפורמת סושיאל זו. הלינקדאין לעומת זאת, יתמקד ביצירת אינטראקציה ושיתוף תוכן עם אנשים לפי עולמם המקצועי. לכן כשמדובר בבעלי מקצוע שיש להם מתחרים רבים, כדי מאוד להדגיש את סוג החברה ומטרותיה.
ניהול סושיאל נכון, הדוגל באסטרטגיה שיווקית מובילה המתאימה לצרכי בית העסק ומקדמת את המוצר או השירות באופן הנכון ביותר, תצעיד את העסק קדימה ותרכוש לו לקוחות חדשים שיישארו בהתקשרות עם בית העסק לאורך זמן.