מה אנחנו עושים

קידום בית העסק וחשיפתו ללקוחות הנכונים, הוא הצעד הראשון בדרך להצלחה. כחלק מגיבוש האסטרטגיה, נגדיר מהי נקודת הסיום, ונסמן. כך נוכל להבין בדיוק מהם היעדים בכל שלב, ולשווק את העסק במגוון פלטפורמות

קידום בית העסק וחשיפתו ללקוחות הנכונים, הוא הצעד הראשון בדרך להצלחה. כחלק מגיבוש האסטרטגיה, נגדיר מהי נקודת הסיום, ונסמן. כך נוכל להבין בדיוק מהם היעדים בכל שלב, ולשווק את העסק במגוון פלטפורמות

אין שני לרושם ראשוני. מיתוג נכון ימצא את הלקוחות הנכונים עבור העסק שלכם, ויגדיל את הרווחים בטווח הקצר והארוך. פרסום ממותג יאריך את שהות הלקוח באתר האינטרנט או עמודי הרשתות החברתיות שלכם, ויגביר את המודעות למוצר או לשירות שלכם. מיתוג הוא המפתח להצלחה עסקית, בעזרת מספר עקרונות פשוטים שיובילו להבלטת העסק.

  • כתיבת הקריאייטיב המנצח להצלחת העסק
  • בחירת הנראות המוצלחת ביותר להבלטת יתרונות המוצר או השירות
  • הצגת העסק וייעודו באופן המתומצת והקליט ביותר
  • הדגשת העסק בפני הלקוחות הרלוונטיים

אין שני לרושם ראשוני. מיתוג נכון ימצא את הלקוחות הנכונים עבור העסק שלכם, ויגדיל את הרווחים בטווח הקצר והארוך. פרסום ממותג יאריך את שהות הלקוח באתר האינטרנט או עמודי הרשתות החברתיות שלכם, ויגביר את המודעות למוצר או לשירות שלכם. מיתוג הוא המפתח להצלחה עסקית, בעזרת מספר עקרונות פשוטים שיובילו להבלטת העסק.

  • כתיבת הקריאייטיב המנצח להצלחת העסק
  • בחירת הנראות המוצלחת ביותר להבלטת יתרונות המוצר או השירות
  • הצגת העסק וייעודו באופן המתומצת והקליט ביותר
  • הדגשת העסק בפני הלקוחות הרלוונטיים

חשיבה על קונספט, היא בעצם המתכון להרכבת אסטרטגיה שיווקית מנצחת. קונספט הוא רעיון מרכזי העומד מאחורי בית העסק, ומניע לפעולה – לרכישה או שימוש במוצר. הקונספט יגרום לצרכן להבין מסר אחד ברור וקוהרנטי, ויקיים דיאלוג ממושך ומתמיד עם הלקוחות כך שישובו לקנייה חוזרת, או לביקור נוסף באתר האינטרנט שלכם.

  • בניית קונספט מנצח תכלול את ה-DNA של המוצר או  השירות, ותפתח אותו
  • בחירת הקונספט תתבצע על ידי הבנת הערך הרגשי והקוגניטיבי של המוצר או השירות

חשיבה על קונספט, היא בעצם המתכון להרכבת אסטרטגיה שיווקית מנצחת. קונספט הוא רעיון מרכזי העומד מאחורי בית העסק, ומניע לפעולה – לרכישה או שימוש במוצר. הקונספט יגרום לצרכן להבין מסר אחד ברור וקוהרנטי, ויקיים דיאלוג ממושך ומתמיד עם הלקוחות כך שישובו לקנייה חוזרת, או לביקור נוסף באתר האינטרנט שלכם.

  • בניית קונספט מנצח תכלול את ה-DNA של המוצר או  השירות, ותפתח אותו
  • בחירת הקונספט תתבצע על ידי הבנת הערך הרגשי והקוגניטיבי של המוצר או השירות
 

גוגל היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר על גבי רשת האינטרנט, בכל הנוגע לפרסום חברות ובתי עסק בגדלים שונים. כדאי להשתמש באמצעי זה על מנת להגדיל את הפופולריות של העסק שלכם על פני המתחרים, ולהפוך את יתרונותיו לאלו שישפיעו על כוחות השוק והלקוחות שלכם.

  • קידום אורגני –  SEO-  הצבת בית העסק בראש מנוע החיפוש
  • קידום ממומן –  PPC – בניית קמפיינים ( רשת החיפוש, מדיה, רספונסיבי, דיסקאברי, שופינג, Gmail) + תהליכי אופטימיזציה לקמפיינים

גוגל היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר על גבי רשת האינטרנט, בכל הנוגע לפרסום חברות ובתי עסק בגדלים שונים. כדאי להשתמש באמצעי זה על מנת להגדיל את הפופולריות של העסק שלכם על פני המתחרים, ולהפוך את יתרונותיו לאלו שישפיעו על כוחות השוק והלקוחות שלכם.

  • קידום אורגני –  SEO-  הצבת בית העסק בראש מנוע החיפוש
  • קידום ממומן –  PPC – בניית קמפיינים ( רשת החיפוש, מדיה, רספונסיבי, דיסקאברי, שופינג, Gmail) + תהליכי אופטימיזציה לקמפיינים

בזכות הפרסום באמצעות הרשתות החברתיות שהפכו פופולריות במיוחד, תוכלו להגדיל את הרווחים שלכם בכל חודש, ולהבין בדיוק מיהו קהל היעד שלכם לפי פילוח של גיל, מגדר, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין ועיסוק מקצועי.

אנו מציעים שירותי דיגיטל וניו-מדיה לבעלי עסקים, ומספקים שירותי ניהול וקידום בכל הרשתות החברתיות, מא’ ועד ת’. 

בעזרת קידום ברשתות החברתיות, קהל היעד הרלוונטי יגיע אל בית העסק שלכם, וייחשף לשירות או למוצר שאתם מציעים.

 

בזכות הפרסום באמצעות הרשתות החברתיות שהפכו פופולריות במיוחד, תוכלו להגדיל את הרווחים שלכם בכל חודש, ולהבין בדיוק מיהו קהל היעד שלכם לפי פילוח של גיל, מגדר, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין ועיסוק מקצועי.

אנו מציעים שירותי דיגיטל וניו-מדיה לבעלי עסקים, ומספקים שירותי ניהול וקידום בכל הרשתות החברתיות, מא’ ועד ת’. 

בעזרת קידום ברשתות החברתיות, קהל היעד הרלוונטי יגיע אל בית העסק שלכם, וייחשף לשירות או למוצר שאתם מציעים.

פרסום בטאבולה / באאוטבריין הפך להיות פופולרי בשנים האחרונות, בעיקר בקרב מפרסמים, חברות תקשורת ובעלי עסקים מכל הסוגים והענפים המקצועיים. פלטפורמות אלה מאפשרת להשיג צפיות עבור האתר או בית העסק,  באמצעות הצגת כתבות ותוכן אקטואלי בעמודי אתרי החדשות המובילים. שירות זה זול באופן מובהק ביחס לפרסום באמצעות קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות. שימוש בפלטפורמת טאבולה/באאוטבריין יצליח לפרסם אתכם גם בקרב לקוחות שטרם שמעו עליכם, וכך לפתוח עבורכם פלחי שוק חדשים ורווחיים.

פרסום בטאבולה / באאוטבריין הפך להיות פופולרי בשנים האחרונות, בעיקר בקרב מפרסמים, חברות תקשורת ובעלי עסקים מכל הסוגים והענפים המקצועיים. פלטפורמות אלה מאפשרת להשיג צפיות עבור האתר או בית העסק,  באמצעות הצגת כתבות ותוכן אקטואלי בעמודי אתרי החדשות המובילים. שירות זה זול באופן מובהק ביחס לפרסום באמצעות קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות. שימוש בפלטפורמת טאבולה/באאוטבריין יצליח לפרסם אתכם גם בקרב לקוחות שטרם שמעו עליכם, וכך לפתוח עבורכם פלחי שוק חדשים ורווחיים.

דף נחיתה, כשמו כן הוא, הוא הדף הראשון אליו יגיעו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם באתר האינטרנט של בית העסק, והוא זה שישפיע על ההחלטה להשתמש בשירות או לרכוש מוצר. מסיבה זו, צריכים דפי הנחיתה להכיל בדיוק את הדברים הנכונים, באופן קצר וקולע תוך דגש למידע נקודתי ורלוונטי, קריאייטיב נכון, ותמונות שימחישו את יתרונות השירות או המוצר. דף נחיתה אפקטיבי יגדיל את מספר הלקוחות שלכם, ויהפוך כל ביקור באתר שלכם לרווחי הרבה יותר.

דף נחיתה, כשמו כן הוא, הוא הדף הראשון אליו יגיעו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם באתר האינטרנט של בית העסק, והוא זה שישפיע על ההחלטה להשתמש בשירות או לרכוש מוצר. מסיבה זו, צריכים דפי הנחיתה להכיל בדיוק את הדברים הנכונים, באופן קצר וקולע תוך דגש למידע נקודתי ורלוונטי, קריאייטיב נכון, ותמונות שימחישו את יתרונות השירות או המוצר. דף נחיתה אפקטיבי יגדיל את מספר הלקוחות שלכם, ויהפוך כל ביקור באתר שלכם לרווחי הרבה יותר.

רכש מדיה, הוא עוד צעד חשוב ומשמעותי שיוביל להצלחה כבירה של בית העסק בטווח הקצר ואף בטווח הארוך. על מנת לעשות רכש מדיה יעיל שיביא את הלקוחות הנכונים ויגרוף לידים נוספים ואיכותיים לשורותיו של הארגון, החברה או בית העסק חייבת בשלב הראשון להכיר באופן יסודי את ענף וגופי המדיה השונים בארץ ובחו”ל. העניין נוגע גם לגופים המסורתיים והישנים יותר כמו עיתונות מודפסת, פרסומות ברדיו ובטלוויזיה, שילוט חוצות ושילוט על גבי אוטובוסים, ולגופים המודרניים יותר שהפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות, כמו שיווק באמצעות מדיה דיגיטלית וחברתית, ופרסום בניו מדיה.

רכש מדיה, הוא עוד צעד חשוב ומשמעותי שיוביל להצלחה כבירה של בית העסק בטווח הקצר ואף בטווח הארוך. על מנת לעשות רכש מדיה יעיל שיביא את הלקוחות הנכונים ויגרוף לידים נוספים ואיכותיים לשורותיו של הארגון, החברה או בית העסק חייבת בשלב הראשון להכיר באופן יסודי את ענף וגופי המדיה השונים בארץ ובחו”ל. העניין נוגע גם לגופים המסורתיים והישנים יותר כמו עיתונות מודפסת, פרסומות ברדיו ובטלוויזיה, שילוט חוצות ושילוט על גבי אוטובוסים, ולגופים המודרניים יותר שהפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות, כמו שיווק באמצעות מדיה דיגיטלית וחברתית, ופרסום בניו מדיה.

אחרי שהכרנו קצת, הגיע הזמן לדבר ביזנס,
תנו לנו להפוך את העסק שלכם לרווחי יותר, שמביא לקוחות חדשים ומאפשר לראות תוצאות בשטח.
אנחנו נתווה לכם את הדרך, אתם רק צריכים לשלוח לנו הודעה ונחזור בהקדם.

אחרי שהכרנו קצת, הגיע הזמן לדבר ביזנס, תנו לנו להפוך את העסק שלכם לרווחי יותר, שמביא לקוחות חדשים ומאפשר לראות תוצאות בשטח. אנחנו נתווה לכם את הדרך, אתם רק צריכים לשלוח לנו הודעה ונחזור בהקדם.