דפי נחיתה
דפי נחיתה
דף נחיתה, כשמו כן הוא, הוא הדף הראשון אליו יגיעו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם באתר האינטרנט של בית העסק, והוא זה שישפיע על ההחלטה להשתמש בשירות או לרכוש מוצר. מסיבה זו, צריכים דפי הנחיתה להכיל בדיוק את הדברים הנכונים, באופן קצר וקולע תוך דגש למידע נקודתי ורלוונטי, קריאייטיב נכון, ותמונות שימחישו את יתרונות השירות או המוצר. דף נחיתה אפקטיבי יגדיל את מספר הלקוחות שלכם, ויהפוך כל ביקור באתר שלכם לרווחי הרבה יותר.
דף נחיתה באינטרנט, הוא דף שיווקי המעוצב בדרך המניעה לפעולה ולמכירה, ותוביל בסופו של דבר להצלחה גדולה יותר של בית העסק ברכישת לקוחות חדשים וביצירת עניין באשר למוצר או השירות. מטרתו של דף נחיתה היא לגרום ללקוח פוטנציאלי לבצע פעולה ממוקדת, שתניע אותו בסופו של דבר לבצע רכישת מוצר או שירות, ולעשות פעולה אקטיבית על מנת לקשור את עצמו לבית העסק לטווח ארוך.
אל דפי הנחיתה של בתי העסק ניתן להגיע מקישורים שונים באינטרנט, כמו הפרסום באמצעות מנוע החיפוש גוגל ואף דרך הרשתות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב, טוויטר ולינקדאין ועוד. מאחר ולקוחות פוטנציאליים הפוגשים את דף הנחיתה לא מתכננים להעביר בו זמן רב מדי, חייבים לדאוג כי דף הנחיתה יהיה מעוצב באופן מזמין, ויכול בדיוק את המשפטים שיגרמו ללקוח לרצות לחזור לאתר האינטרנט פעם נוספת. כך ניתן יהיה להניע אותו לפעולה.
בין אתר אינטרנט רגיל לדף נחיתה יש הבדל מהותי. באתר רגיל יש חשיפה של מידע רב המציג את העסק באופן רחב, שעלול לגרום לגולש להיאבד בתוך בליל המידע. לעומת, זאת בתוך דף נחיתה ישנה הפנייה ממוקדת והנעה לפעולה, בלי אפשרויות נוספות שעשויות לבלבל את הלקוחות הפוטנציאליים ולבסוף להוביל אותם לבחור באופציה אחרת מבין המתחרים בענף. לכן הדבר החשוב ביותר בדף נחיתה הוא לשמור על רלוונטיות ומיקוד, ולא להפליג בתיאורים על השירות או המוצר, שבסוף יעשו נזק לבית העסק.
חברות רבות נוטות לעשות טעות נפוצה ולמלא את דף הנחיתה בהמון פרטים, שבעיקר עושים חשק לעבור למתחרים. ריבוי מילים ועיצוב מבולגן יפגעו בבית העסק, ויציבו אותו בשוק כאפשרות הרבה פחות טובה משאר המתחרים בענף. חשוב לזכור שהבנת קהל היעד חשובה גם היא כשניגשים להכין דף נחיתה. לעיתים, דף הנחיתה לא יתאים ללקוחות הפוטנציאליים, ולכן זה יגרום להם לא לבחור בעסק מסיבות שאינן קשורות לשירות או למוצר.
הדרך בה ניתן יהיה לשבות את קסמו של הלקוח, היא באמצעות שימוש ביצירתיות. הרי הקשב לדף הנחיתה מוגבל, ולכן חייבים להבין מה דרך המלך אל הלקוחות, תוך הדגשת יתרונות המוצר או השירות באופן קליט, מובן ולא מסורבל, באמצעות קריאטייב וקופירייטינג שלא יותר מקום לספק. גם הוויזואליות חשובה מאוד בדף הנחיתה, ולכן כדאי לבחור בעיצוב מנצח.
דפי נחיתה
דף נחיתה, כשמו כן הוא, הוא הדף הראשון אליו יגיעו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם באתר האינטרנט של בית העסק, והוא זה שישפיע על ההחלטה להשתמש בשירות או לרכוש מוצר. מסיבה זו, צריכים דפי הנחיתה להכיל בדיוק את הדברים הנכונים, באופן קצר וקולע תוך דגש למידע נקודתי ורלוונטי, קריאייטיב נכון, ותמונות שימחישו את יתרונות השירות או המוצר. דף נחיתה אפקטיבי יגדיל את מספר הלקוחות שלכם, ויהפוך כל ביקור באתר שלכם לרווחי הרבה יותר.
דף נחיתה באינטרנט, הוא דף שיווקי המעוצב בדרך המניעה לפעולה ולמכירה, ותוביל בסופו של דבר להצלחה גדולה יותר של בית העסק ברכישת לקוחות חדשים וביצירת עניין באשר למוצר או השירות. מטרתו של דף נחיתה היא לגרום ללקוח פוטנציאלי לבצע פעולה ממוקדת, שתניע אותו בסופו של דבר לבצע רכישת מוצר או שירות, ולעשות פעולה אקטיבית על מנת לקשור את עצמו לבית העסק לטווח ארוך.
אל דפי הנחיתה של בתי העסק ניתן להגיע מקישורים שונים באינטרנט, כמו הפרסום באמצעות מנוע החיפוש גוגל ואף דרך הרשתות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב, טוויטר ולינקדאין ועוד. מאחר ולקוחות פוטנציאליים הפוגשים את דף הנחיתה לא מתכננים להעביר בו זמן רב מדי, חייבים לדאוג כי דף הנחיתה יהיה מעוצב באופן מזמין, ויכול בדיוק את המשפטים שיגרמו ללקוח לרצות לחזור לאתר האינטרנט פעם נוספת. כך ניתן יהיה להניע אותו לפעולה.
בין אתר אינטרנט רגיל לדף נחיתה יש הבדל מהותי. באתר רגיל יש חשיפה של מידע רב המציג את העסק באופן רחב, שעלול לגרום לגולש להיאבד בתוך בליל המידע. לעומת, זאת בתוך דף נחיתה ישנה הפנייה ממוקדת והנעה לפעולה, בלי אפשרויות נוספות שעשויות לבלבל את הלקוחות הפוטנציאליים ולבסוף להוביל אותם לבחור באופציה אחרת מבין המתחרים בענף. לכן הדבר החשוב ביותר בדף נחיתה הוא לשמור על רלוונטיות ומיקוד, ולא להפליג בתיאורים על השירות או המוצר, שבסוף יעשו נזק לבית העסק.
חברות רבות נוטות לעשות טעות נפוצה ולמלא את דף הנחיתה בהמון פרטים, שבעיקר עושים חשק לעבור למתחרים. ריבוי מילים ועיצוב מבולגן יפגעו בבית העסק, ויציבו אותו בשוק כאפשרות הרבה פחות טובה משאר המתחרים בענף. חשוב לזכור שהבנת קהל היעד חשובה גם היא כשניגשים להכין דף נחיתה. לעיתים, דף הנחיתה לא יתאים ללקוחות הפוטנציאליים, ולכן זה יגרום להם לא לבחור בעסק מסיבות שאינן קשורות לשירות או למוצר.
הדרך בה ניתן יהיה לשבות את קסמו של הלקוח, היא באמצעות שימוש ביצירתיות. הרי הקשב לדף הנחיתה מוגבל, ולכן חייבים להבין מה דרך המלך אל הלקוחות, תוך הדגשת יתרונות המוצר או השירות באופן קליט, מובן ולא מסורבל, באמצעות קריאטייב וקופירייטינג שלא יותר מקום לספק. גם הוויזואליות חשובה מאוד בדף הנחיתה, ולכן כדאי לבחור בעיצוב מנצח.