גוגל SEO, PPC
גוגל SEO, PPC
גוגל היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר על גבי רשת האינטרנט, בכל הנוגע לפרסום חברות ובתי עסק בגדלים שונים. כדאי להשתמש באמצעי זה על מנת להגדיל את הפופולריות של העסק שלכם על פני המתחרים, ולהפוך את יתרונותיו לאלו שישפיעו על כוחות השוק והלקוחות שלכם.
• קידום אורגני – SEO- הצבת בית העסק בראש מנוע החיפוש
• קידום ממומן – PPC – בניית קמפיינים ( רשת החיפוש, מדיה, רספונסיבי, דיסקאברי, שופינג, Gmail) + תהליכי אופטימיזציה לקמפיינים
קידום אתרים נחשב עולם ומלואו. כל תהליך קידום אתרים, מתחיל במחקר מילות מפתח יסודי ומדוייק.
קידום אתרים אורגני לא מתעסק רק במחקר, אך חשוב להבין באילו מילים הלקוח ישתמש כשהוא יחפש את המוצר או השירות שמציע בית העסק, והן המילים שלבסוף יובילו אותו אלינו ולא למתחרים.
קידום אורגני SEO ישרת את מטרות בית העסק, יסייע לבניית מותג מוביל שיאריך ימים ויצליח לגרוף לקוחות. בהמשך, הקידום אפילו יגרום לבית העסק להיראות אמין וותיק יותר.
קידום אורגני SEO בונה את מותג החברה. מחקרי צריכה רבים כבר הבינו את סוד ההצלחה של קידום הגוגל SEO, ונמצא כי כמעט 70% מהתנועה באתר של העסק, מגיעה מהתוצאות האורגניות של גוגל. בית עסק שרואים אותו יותר בפלטפורמות האינטרנטיות, לרבות גוגל, ייחשב ככזה שניתן לסמוך עליו.
קידום אורגני SEO ללא מחקרים מקיפים לפני יעשה יותר נזק מתועלת, ולכן יש להבין בדיוק מהם החיפושים הנפוצים של הלקוחות הפוטנציאליים. קידום גוגל SEO גם יוזיל עבורכם את עלויות הפרסום, מאחר ואתם פשוט תיחשפו יותר ללא צורך בתשלום.
קידום נוסף וחשוב בגוגל הינו – קידום ממומן מכונה גם פרסום במנועי חיפוש או PPC, זאת על שם מודל התשלום הנפוץ ביותר בו – Pay Per Click שמשמעותו היא שהמפרסם משלם רק על המודעות שזכו להקלקה על ידי הלקוחות הפוטנציאליים.
בדרך כלל, בקידום PPC, ערכה הכספי של מילת המפתח נקבע על ידי מידת הפופולריות שבה, כך שכל המפרסמים, במיוחד אלה באותו ענף, מתחרים זה בזה על דירוג בתוצאות החיפוש.
אנחנו באיפרגן פישר, מאמינים כי קידום משולב ממומן וארגני נכון הוא הסוד להצלחה. כאשר יותר לקוחות חשופים למוצר או השירות ומראים בהם התעניינות, נוכל לדעת שהקידום עובד וניתן יהיה לעבור לשלב הבא.
גוגל PPC, SEO
גוגל היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר על גבי רשת האינטרנט, בכל הנוגע לפרסום חברות ובתי עסק בגדלים שונים. כדאי להשתמש באמצעי זה על מנת להגדיל את הפופולריות של העסק שלכם על פני המתחרים, ולהפוך את יתרונותיו לאלו שישפיעו על כוחות השוק והלקוחות שלכם.
• קידום אורגני – SEO- הצבת בית העסק בראש מנוע החיפוש
• קידום ממומן – PPC – בניית קמפיינים ( רשת החיפוש, מדיה, רספונסיבי, דיסקאברי, שופינג, Gmail) + תהליכי אופטימיזציה לקמפיינים
קידום אתרים נחשב עולם ומלואו. כל תהליך קידום אתרים, מתחיל במחקר מילות מפתח יסודי ומדוייק.
קידום אתרים אורגני לא מתעסק רק במחקר, אך חשוב להבין באילו מילים הלקוח ישתמש כשהוא יחפש את המוצר או השירות שמציע בית העסק, והן המילים שלבסוף יובילו אותו אלינו ולא למתחרים.
קידום אורגני SEO ישרת את מטרות בית העסק, יסייע לבניית מותג מוביל שיאריך ימים ויצליח לגרוף לקוחות. בהמשך, הקידום אפילו יגרום לבית העסק להיראות אמין וותיק יותר.
קידום אורגני SEO בונה את מותג החברה. מחקרי צריכה רבים כבר הבינו את סוד ההצלחה של קידום הגוגל SEO, ונמצא כי כמעט 70% מהתנועה באתר של העסק, מגיעה מהתוצאות האורגניות של גוגל. בית עסק שרואים אותו יותר בפלטפורמות האינטרנטיות, לרבות גוגל, ייחשב ככזה שניתן לסמוך עליו.
קידום אורגני SEO ללא מחקרים מקיפים לפני יעשה יותר נזק מתועלת, ולכן יש להבין בדיוק מהם החיפושים הנפוצים של הלקוחות הפוטנציאליים. קידום גוגל SEO גם יוזיל עבורכם את עלויות הפרסום, מאחר ואתם פשוט תיחשפו יותר ללא צורך בתשלום.
קידום נוסף וחשוב בגוגל הינו – קידום ממומן מכונה גם פרסום במנועי חיפוש או PPC, זאת על שם מודל התשלום הנפוץ ביותר בו – Pay Per Click שמשמעותו היא שהמפרסם משלם רק על המודעות שזכו להקלקה על ידי הלקוחות הפוטנציאליים.
בדרך כלל, בקידום PPC, ערכה הכספי של מילת המפתח נקבע על ידי מידת הפופולריות שבה, כך שכל המפרסמים, במיוחד אלה באותו ענף, מתחרים זה בזה על דירוג בתוצאות החיפוש.
אנחנו באיפרגן פישר, מאמינים כי קידום משולב ממומן וארגני נכון הוא הסוד להצלחה. כאשר יותר לקוחות חשופים למוצר או השירות ומראים בהם התעניינות, נוכל לדעת שהקידום עובד וניתן יהיה לעבור לשלב הבא.