קונספט

קונספט

חשיבה על קונספט, היא בעצם המתכון להרכבת אסטרטגיה שיווקית מנצחת. קונספט הוא רעיון מרכזי העומד מאחורי בית העסק, ומניע לפעולה – לרכישה או שימוש במוצר. הקונספט יגרום לצרכן להבין מסר אחד ברור וקוהרנטי, ויקיים דיאלוג ממושך ומתמיד עם הלקוחות כך שישובו לקנייה חוזרת, או לביקור נוסף באתר האינטרנט שלכם.
• בניית קונספט מנצח תכלול את ה-DNA של המוצר או השירות, ותפתח אותו
• בחירת הקונספט תתבצע על ידי הבנת הערך הרגשי והקוגניטיבי של המוצר או השירות
קונספט גם הוא צעד חשוב בהתקדמות בית העסק, שעתיד להוביל אותנו אל עבר הגשמת המטרות הארגוניות שלו לאורך מחזור חייו. ההבנה מהו הקונספט של העסק, מתחילה בהבנת היתרונות הברורים שלו. כדי לעשות זאת, יש להכיר את המוצר או השירות שמציע בית העסק על בוריו, ולהבין מדוע הוא עדיף במוני מונים על פני המתחרים בענף. מטרתו של הקונספט היא להעביר מסר שיווקי אל קהל היעד אליו מכוון בית העסק, זאת באמצעות פרסום באמצעי המדיה השונים.
הצבת יעדים חשובה גם מתהליך בניית הקונספט השיווקי. קביעת מטרות מראש הנוגעות למכירת המוצר או השירות, לחשיפתו באמצעי המדיה, למיתוגו לקהל הרחב ולבניית התדמית שלו, תיצור קונספט קוהרנטי וברור יותר, שיהיה נגיש יותר ללקוחות העסק ואף ללקוחות פוטנציאליים. חשוב להבין בדיוק לאן רוצים להגיע מבחינת יעדי החברה, כדי שיהיה קל יותר לכמת את מידת ההצלחה של העסק בזמן נתון.
לאחר בחירת היעדים, יכינו בעלי העסק המלווים על ידי משרד אסטרטגיה, שיווק ופרסום מוביל, תוכנית עבודה שתיצור את הקונספט הרצוי. בחירת קונספט מוצלח תוכיח את עצמה במהירות, ובעל העסק יצליח לראות תוך זמן קצר גידול בשיעור המכירות וריבוי פניות לעסק, גם מלקוחות חדשים שאפילו לא שמעו על בית העסק לפני.
לקונספט יש חלק ניכר בהצלחה או בכישלון הקמפיין של בית העסק. כמו צעדים נוספים המגדילים את הצלחת העסק, המסר חשוב מאין כמותו. על מנת לגרוף כמות גדולה של רווחים ולקוחות, יש להעביר מסר תכליתי, קליט ובשפה הנכונה, שמכוון לקהל היעד. מסר שימשוך קהל יעד לא רלוונטי לא יקדם את בית העסק לשום מקום, והוא אפילו עלול לפגוע בו על ידי הצגתו באופן שגוי לחלוטין.
פילוח קהל היעד הנכון יסייע לתכנן את הקונספט, ולקבוע מהו המסר החזק ביותר שידבר ללקוחות באופן האפקטיבי ביותר. בבחירת קונספט פרסומי ובהפקת קמפיין טוב, חשוב מאוד להבין מה היא מטרת העל, ולערוך את התהליך תוך פיקוח מתמיד של משרד או חברה שתבין בדיוק מה יתרונותיו של בית העסק.
בעזרת הקונספט, ניצור יחדיו חוזה עם קהל היעד. אנו מתחייבים להעניק לו את השירות או המוצר באיכות הטובה ביותר, ומדגישים את הערך המוסף שלנו על פני המתחרים. הם, לעומת זאת, מתחייבים לתת לנו הזדמנות אמיתית לרכוש את אמונם. מסיבה זו, קונספט נכון ומובנה חשוב ואף הכרחי להמשך חייו של העסק, החברה או הארגון, גם במקרה שמדובר בבית עסק וותיק שרוצה לרענן מעט את השורות.

קונספט

חשיבה על קונספט, היא בעצם המתכון להרכבת אסטרטגיה שיווקית מנצחת. קונספט הוא רעיון מרכזי העומד מאחורי בית העסק, ומניע לפעולה – לרכישה או שימוש במוצר. הקונספט יגרום לצרכן להבין מסר אחד ברור וקוהרנטי, ויקיים דיאלוג ממושך ומתמיד עם הלקוחות כך שישובו לקנייה חוזרת, או לביקור נוסף באתר האינטרנט שלכם.
• בניית קונספט מנצח תכלול את ה-DNA של המוצר או השירות, ותפתח אותו
• בחירת הקונספט תתבצע על ידי הבנת הערך הרגשי והקוגניטיבי של המוצר או השירות
קונספט גם הוא צעד חשוב בהתקדמות בית העסק, שעתיד להוביל אותנו אל עבר הגשמת המטרות הארגוניות שלו לאורך מחזור חייו. ההבנה מהו הקונספט של העסק, מתחילה בהבנת היתרונות הברורים שלו. כדי לעשות זאת, יש להכיר את המוצר או השירות שמציע בית העסק על בוריו, ולהבין מדוע הוא עדיף במוני מונים על פני המתחרים בענף. מטרתו של הקונספט היא להעביר מסר שיווקי אל קהל היעד אליו מכוון בית העסק, זאת באמצעות פרסום באמצעי המדיה השונים.
הצבת יעדים חשובה גם מתהליך בניית הקונספט השיווקי. קביעת מטרות מראש הנוגעות למכירת המוצר או השירות, לחשיפתו באמצעי המדיה, למיתוגו לקהל הרחב ולבניית התדמית שלו, תיצור קונספט קוהרנטי וברור יותר, שיהיה נגיש יותר ללקוחות העסק ואף ללקוחות פוטנציאליים. חשוב להבין בדיוק לאן רוצים להגיע מבחינת יעדי החברה, כדי שיהיה קל יותר לכמת את מידת ההצלחה של העסק בזמן נתון.
לאחר בחירת היעדים, יכינו בעלי העסק המלווים על ידי משרד אסטרטגיה, שיווק ופרסום מוביל, תוכנית עבודה שתיצור את הקונספט הרצוי. בחירת קונספט מוצלח תוכיח את עצמה במהירות, ובעל העסק יצליח לראות תוך זמן קצר גידול בשיעור המכירות וריבוי פניות לעסק, גם מלקוחות חדשים שאפילו לא שמעו על בית העסק לפני.
לקונספט יש חלק ניכר בהצלחה או בכישלון הקמפיין של בית העסק. כמו צעדים נוספים המגדילים את הצלחת העסק, המסר חשוב מאין כמותו. על מנת לגרוף כמות גדולה של רווחים ולקוחות, יש להעביר מסר תכליתי, קליט ובשפה הנכונה, שמכוון לקהל היעד. מסר שימשוך קהל יעד לא רלוונטי לא יקדם את בית העסק לשום מקום, והוא אפילו עלול לפגוע בו על ידי הצגתו באופן שגוי לחלוטין.
פילוח קהל היעד הנכון יסייע לתכנן את הקונספט, ולקבוע מהו המסר החזק ביותר שידבר ללקוחות באופן האפקטיבי ביותר. בבחירת קונספט פרסומי ובהפקת קמפיין טוב, חשוב מאוד להבין מה היא מטרת העל, ולערוך את התהליך תוך פיקוח מתמיד של משרד או חברה שתבין בדיוק מה יתרונותיו של בית העסק.
בעזרת הקונספט, ניצור יחדיו חוזה עם קהל היעד. אנו מתחייבים להעניק לו את השירות או המוצר באיכות הטובה ביותר, ומדגישים את הערך המוסף שלנו על פני המתחרים. הם, לעומת זאת, מתחייבים לתת לנו הזדמנות אמיתית לרכוש את אמונם. מסיבה זו, קונספט נכון ומובנה חשוב ואף הכרחי להמשך חייו של העסק, החברה או הארגון, גם במקרה שמדובר בבית עסק וותיק שרוצה לרענן מעט את השורות.

אחרי שהכרנו קצת, הגיע הזמן לדבר ביזנס,
תנו לנו להפוך את העסק שלכם לרווחי יותר, שמביא לקוחות חדשים ומאפשר לראות תוצאות בשטח.
אנחנו נתווה לכם את הדרך, אתם רק צריכים לשלוח לנו הודעה ונחזור בהקדם.

אחרי שהכרנו קצת, הגיע הזמן לדבר ביזנס, תנו לנו להפוך את העסק שלכם לרווחי יותר, שמביא לקוחות חדשים ומאפשר לראות תוצאות בשטח. אנחנו נתווה לכם את הדרך, אתם רק צריכים לשלוח לנו הודעה ונחזור בהקדם.