מיתוג
מיתוג
אין שני לרושם ראשוני. מיתוג נכון ימצא את הלקוחות הנכונים עבור העסק שלכם, ויגדיל את הרווחים בטווח הקצר והארוך. פרסום ממותג יאריך את שהות הלקוח באתר האינטרנט או עמודי הרשתות החברתיות שלכם, ויגביר את המודעות למוצר או לשירות שלכם. מיתוג הוא המפתח להצלחה עסקית, בעזרת מספר עקרונות פשוטים שיובילו להבלטת העסק.
• כתיבת הקריאייטיב המנצח להצלחת העסק
• בחירת הנראות המוצלחת ביותר להבלטת יתרונות המוצר או השירות
• הצגת העסק וייעודו באופן המתומצת והקליט ביותר
• הדגשת העסק בפני הלקוחות הרלוונטיים
מיתוג הוא תעודת הזהות של בית העסק שלכם. כשאנו חושבים על כל חברה, רשת או מותג מוכר שאנו מכירים – לכולם יש משהו משותף ובעל השפעה – את כולם אנחנו זוכרים. אפילו תשדירי רדיו או טלוויזיה עם שירים קליטים, מתנגנים בראשנו לפעמים במשך שעות רבות אחרי שהאזנו או צפינו בהם. כשזה קורה, זה אומר שהעסק הצליח.
באופן דומה, מיתוג יהפוך את הדרך בה אנו מוצגים להרבה יותר פשוטה לעיכול, כך שהלקוחות הפוטנציאליים של המוצר או השירות שאנו מספקים, יזכרו אותנו היטב. מותגים שמצליחים לשבור את תקרת הזכוכית של עולם הפרסום, ירוויחו מכך במספר רבדים. ראשית, הם יהיו הרבה יותר רווחיים. מיתוג נכון יביא בדיוק את האנשים הנכונים, זאת בהשוואה למיתוג שאינו מכוון קהל יעד רלוונטי, שעלול להביא לפתחנו לקוחות שאפילו לא קרובים אל קהל היעד אליו אנו מכוונים.
מיתוג הוא הרבה יותר ממשפט מנצח, תמונה שתתפוס את העין או שיר קליט שייתקע לנו בראש. מיתוג הוא הכל, ובעזרתו אנו גדלים ומתרחבים כבעלי עסקים. יתר על כן, מיתוג שיסביר ללקוח במילים פשוטות מדוע הוא חייב לבחור דווקא בבית העסק שלכם, פשוט ימגנט אליו את אלו המעוניינים במוצר או השירות, כך שלא יהיו להם שאלות או תהיות על המתחרים. למיתוג מוצר ישנה חשיבות מכרעת גם בהגדלת היקף המכירות ובהעלאה תלולה של רווחי החברה.
חשוב לזכור שמיתוג הוא ממש לא שלב התחלתי, בניגוד לאפיונים נוספים לו זקוק בית העסק בתחילת דרכו. מיתוג הוא אסטרטגיה שניתן לערוך בכל מחזור החיים של הארגון, ולפעמים זה אפילו הכרחי במקרים שבהם המיתוג הקודם פשוט לא עבד כמו שצריך. לעיתים, מיתוג מחדש מרענן את מצבת הלקוחות, ומציג את העסק באופן שונה לגמרי.
כדי לבצע מיתוג לעסק, נבין יחד, מהו המוצר או השירות שאנו מציע, וכיצד הוא עולה על מתחריו באותו ענף. מאוחר יותר, חייב לחדד מיהו בדיוק קהל היעד, ולהבין האם רוצים להיכנס לפלח שוק חדש שאולי יתעניין אף הוא במוצר או בשירות הניתנים. החלק הארי בכל הסיפור הוא המסר. ניתן להקביל את זה למפתח שלבסוף יפתח את הדלת אל לבו של הלקוח. המסר ידגיש את האפיונים החשובים ביותר של החברה, ויגרום ללקוחות להבין שבית העסק הזה בדיוק הוא זה שישמש עבורם פתרון, לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. בסוף, בית עסק רוצה שהלקוחות שיש לו יגדלו וגם יאריכו ימים בהתקשרות עם החברה, וזה בדיוק מטרת המיתוג.
אסור לשכוח שמיתוג הוא תהליך מקצועי, שחייבים לבצע עם ליווי של חברת שיווק ופרסום עם קבלות, שיודעת למתג עסק ולהפוך אותו להרבה יותר גדול ומשמעותי ממה שחלם. מיתוג ללא הכוונה מקצועית עלול להזיק לבית העסק, ולסמן אותו כלא אמין, מסורבל, מבוגר או לא רווחי עבור הלקוח.
מיתוג
אין שני לרושם ראשוני. מיתוג נכון ימצא את הלקוחות הנכונים עבור העסק שלכם, ויגדיל את הרווחים בטווח הקצר והארוך. פרסום ממותג יאריך את שהות הלקוח באתר האינטרנט או עמודי הרשתות החברתיות שלכם, ויגביר את המודעות למוצר או לשירות שלכם. מיתוג הוא המפתח להצלחה עסקית, בעזרת מספר עקרונות פשוטים שיובילו להבלטת העסק.
- כתיבת הקריאייטיב המנצח להצלחת העסק
- בחירת הנראות המוצלחת ביותר להבלטת יתרונות המוצר או השירות
- הצגת העסק וייעודו באופן המתומצת והקליט ביותר
- הדגשת העסק בפני הלקוחות הרלוונטיים
מיתוג הוא תעודת הזהות של בית העסק שלכם. כשאנו חושבים על כל חברה, רשת או מותג מוכר שאנו מכירים – לכולם יש משהו משותף ובעל השפעה – את כולם אנחנו זוכרים. אפילו תשדירי רדיו או טלוויזיה עם שירים קליטים, מתנגנים בראשנו לפעמים במשך שעות רבות אחרי שהאזנו או צפינו בהם. כשזה קורה, זה אומר שהעסק הצליח.
באופן דומה, מיתוג יהפוך את הדרך בה אנו מוצגים להרבה יותר פשוטה לעיכול, כך שהלקוחות הפוטנציאליים של המוצר או השירות שאנו מספקים, יזכרו אותנו היטב. מותגים שמצליחים לשבור את תקרת הזכוכית של עולם הפרסום, ירוויחו מכך במספר רבדים. ראשית, הם יהיו הרבה יותר רווחיים. מיתוג נכון יביא בדיוק את האנשים הנכונים, זאת בהשוואה למיתוג שאינו מכוון קהל יעד רלוונטי, שעלול להביא לפתחנו לקוחות שאפילו לא קרובים אל קהל היעד אליו אנו מכוונים.
מיתוג הוא הרבה יותר ממשפט מנצח, תמונה שתתפוס את העין או שיר קליט שייתקע לנו בראש. מיתוג הוא הכל, ובעזרתו אנו גדלים ומתרחבים כבעלי עסקים. יתר על כן, מיתוג שיסביר ללקוח במילים פשוטות מדוע הוא חייב לבחור דווקא בבית העסק שלכם, פשוט ימגנט אליו את אלו המעוניינים במוצר או השירות, כך שלא יהיו להם שאלות או תהיות על המתחרים. למיתוג מוצר ישנה חשיבות מכרעת גם בהגדלת היקף המכירות ובהעלאה תלולה של רווחי החברה.
חשוב לזכור שמיתוג הוא ממש לא שלב התחלתי, בניגוד לאפיונים נוספים לו זקוק בית העסק בתחילת דרכו. מיתוג הוא אסטרטגיה שניתן לערוך בכל מחזור החיים של הארגון, ולפעמים זה אפילו הכרחי במקרים שבהם המיתוג הקודם פשוט לא עבד כמו שצריך. לעיתים, מיתוג מחדש מרענן את מצבת הלקוחות, ומציג את העסק באופן שונה לגמרי.
כדי לבצע מיתוג לעסק, נבין יחד, מהו המוצר או השירות שאנו מציע, וכיצד הוא עולה על מתחריו באותו ענף. מאוחר יותר, חייב לחדד מיהו בדיוק קהל היעד, ולהבין האם רוצים להיכנס לפלח שוק חדש שאולי יתעניין אף הוא במוצר או בשירות הניתנים. החלק הארי בכל הסיפור הוא המסר. ניתן להקביל את זה למפתח שלבסוף יפתח את הדלת אל לבו של הלקוח. המסר ידגיש את האפיונים החשובים ביותר של החברה, ויגרום ללקוחות להבין שבית העסק הזה בדיוק הוא זה שישמש עבורם פתרון, לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. בסוף, בית עסק רוצה שהלקוחות שיש לו יגדלו וגם יאריכו ימים בהתקשרות עם החברה, וזה בדיוק מטרת המיתוג.
אסור לשכוח שמיתוג הוא תהליך מקצועי, שחייבים לבצע עם ליווי של חברת שיווק ופרסום עם קבלות, שיודעת למתג עסק ולהפוך אותו להרבה יותר גדול ומשמעותי ממה שחלם. מיתוג ללא הכוונה מקצועית עלול להזיק לבית העסק, ולסמן אותו כלא אמין, מסורבל, מבוגר או לא רווחי עבור הלקוח.