שיווק באינסטגרם האם זה עובד?
רוב העסקים שמתעניינים בשיווק באינסטגרם באים עם סוג של ניסיון לגבי תהליכי שיווק ופרסום בפלטפורמות אחרות כמו קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל,
פרסום בפייסבוק וכדומה.
אז התשובה לשאלה האם פרסום באינסטגרם עובד היא בהחלט כן.
בין אם אתם מנוסים בתחום השיווק אונליין ובין אם מדובר בתהליך שחדר לכם, אינסטגרם היא רשת חברתית עם פוטנציאל מכירתי אדיר ועוצמתי במיוחד.
כל מוצר, שירות או רעיון יכולים להימכר באינסטגרם והשאלה היא לא האם זה עובד, אלא איך לעשות את זה נכון.
שלבים ב – שיווק באינסטגרם
בשלב הראשון עלינו להכיר את קהלי היעד הרלוונטיים לנו לפרסום,
בעיקר אם אנחנו רוצים בהמשך למנף את העמוד שלנו לא רק בפן האורגני, אלא להשקיע בקידום ממומן.
אם למשל המוצר שלכם פורמולה חדשנית טבעית המסייעת להקלה בגזים אצל תינוקות, כמובן שקהל היעד שלכם הוא אימהות אחרי לידה בכל הארץ.
תוכלו לפלוט החוצה קהלי יעד שאינם רלוונטיים על ידי מיקוד והחסרה של תחומי עניין ספציפיים שלא רלוונטיים לקהל היעד שלכם.
בשלבים הבאים המטרה שלנו היא להציג לקהל שטורגט את המידע הכי מדויק שיתמודד עם כל החסמים הידועים ביחס למוצר או השירות שלנו.
התשובות צריכות להיות כלליות. בחשבון שלכם תצטרכו להגדיר את מטרות הקמפיין הממומן שהוא זה שנותן מענה לצפיות בווידאו.
המטרה בשלב זה היא לגרום לגולשים לצפות בסרטון ולא לנטוש אותו.
רק אחר כך אנחנו פונים למי שכבר צפה בסרטון במשך כמה שניות לפחות ונוכל להמשיך ולספר על המוצר, על השירות,
על איך זה עובד, להציג סיפורי הצלחה וכדומה.
גם את זה אפשר לעשות באמצעות סרטון או תמונה.
שוב נגדיר את מטרת הקמפיין שהמטרה כאן היא לאסוף לידים.
בשלבים הבאים נפנה רק לגולשים שהשאירו את הפרטים שלהם.