בעידן הרשתות החברתיות קידום עסק ברשת האינטרנט הגועשת יותר מתמיד ולכן כל בעל עסק רוצה וצריך להבין מהי הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק שלו בגלל
ריבוי מתחרים, ריבוי ערוצים, ריבוי מידע ומסרים, לא פעם מהווים סוג של מכשול ומונעים מאתנו לבלוט.
יש כמה פלטפורמות ותהליכים חשובים ששווה להכיר ולהשקיע בהם בכדי שהעסק שלכם יהיה בולט יותר, חשוף יותר, רלוונטי יותר.
מיתוג מנצח
עסק שלא עובר תהליך מיתוג, נשאר דומה לכל השאר. מיתוג שווה בידול.
דרך המיתוג אנחנו מבדלים את עצמנו מכולם ומייצרים חשיפה גדולה יותר.
המטרה בתהליך מיתוג מקצועי היא ליצור הזדהות בין המותג שלנו לבין הלקוח כמו שעושים כל המותגים הגדולים והמוכרים בארץ וגם בעולם.
קונספט קידום עסק
ברגע שאנחנו ממקדים את עצמנו סביב נושא, ערך, תחום מסוים, לאנשים הרבה יותר קל להתחבר אלינו.
אנחנו רואים איך כל הנושא הזה של קונספט תופס מאוד חזק בשנים האחרונות וזוהי הדרך להצלחה.
קידום עסק אורגני בגוגל – SEO
מיליוני משתמשים מבצעים חיפושים במנוע החיפוש הפופולארי גוגל.
קידום אורגני מסייע לנו לדחוף את האתר שלנו קדימה בתוצאות החיפוש וכך בעצם להפוך יותר רלוונטיים עבור הגולשים שמחפשים אותנו.
שיטת קידום זו כוללת בתוכה מגוון של פעולות כמו השקעה בתוכן איכותי, אופטימיזציה, בניית מערך קישורים ועוד.
קידום ממומן בגוגל – PPC
הרעיון הוא לעשות שימוש במערכת המודעות החכמה של גוגל שיודעת לבחור אילו מודעות יופיעו באיזה מיקום, בהתאם לרמת התחרות, הרלוונטיות ותקציב הפרסום של העסק.
שיטה זו מתאימה לכל בעל עסק שרוצה להשיג מקסימום תוצאות, מקסימום חשיפה במינימום זמן.
סושיאל
קידום ברשתות חברתיות היכן תשיגו יותר לקוחות פוטנציאליים – בפייסבוק או באינסטגרם? איפה עדיף לכם לפרסם את עצמכם?
אך חשוב לזכור – הסוד הוא באסטרטגיה נכונה, הבנויה על מחקר קהל יעד מדויק, כתיבת המסר הנכון ותהליך אופטימיזציה.
כמו המשפט הידוע “אין חכם כבעל ניסיון”, הכל חייב להתחיל בניסוי וטעיה. דרושה אסטרטגיה אחרת? לא נורא, ממשיכים הלאה עד לפיתרון המנצח.
מחקרים על הרשתות החברתיות חשפו, שהגולשים מעדיפים את הפייסבוק למילוי צרכי העצמה, הכרה וחיבור, ואילו את אינסטגרם להשגת רוגע, הנאה וגילוי.
עליכם, בעלי העסקים להמשיך להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסה בהתאם ליעדים שלכם, אך אם אתם מעוניינים להתאים את הקונספט שלכם לכל אחת מהפלטפורמות, הכתוב כאן הוא נקודת התחלה טובה.
אם העסק שלכם פונה לקהל בוגר בעל תחומי עניין של נדל”ן או בריאות, שימו דגש על הפייסבוק, ואם השירות או המוצר שלכם פונה לקהל בגילאי 13-30 ורוב הפעילות מבוססת על ויזואליות, יתכן ותעדיפו דווקא את האינסטגרם.
אם בבעלותכם עסק חדש, התחילו לשווק אותו מחשיפה בפלטפורמת פייסבוק, ולבנות מתוכו קהל רלוונטי לפרסום ממוקד בהמשך.
חברת איפרגן פישר מתמחה בשיווק עסקים ברשת האינטרנט משנת 2010.
הניסיון שלנו אומר את הכל. טיפ חשוב! אל תבזבזו את הזמן שלכם בניסיון מול אנשים שהם בטוחים שהם אלופים בקידום.
תמיד עדיף, כבר מהיום הראשון ללכת עם המומחים ועם השחיינים ברשת. אל תזרקו את הכסף שלכם לים.
השאירו את הפרטים שלכם באתר שלנו ונשמח לחזור אליכם במהרה ולבנות עבורכם אסטרטגיה שיווקית מנצחת שתהפוך אתכם לכרישים.
מוזמנים להציץ בדף הפייסבוק שלנו – IFERGAN FISHER Digital Marketing