קידום סרטונים ממומן ברשתות חברתיות – למה אתם צריכים את זה?
יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק – כולן רשתות חברתיות מבוססות ויז’ואל, עם העדפה ברורה של הגולשים לסרטונים.
זה עשוי להיות הפתרון המושלם למי שמחפש חשיפה גדולה בזמן קצר ובעלויות נמוכות.
אבל שניה לפני שמתחילים, מה כדאי לדעת על קידום סרטונים ממומן ואיך זה נראה ברשתות החברתיות?
קידום ממומן ביוטיוב – למה זה כדאי?
קידום סרטונים ממומן ביוטיוב משתלם בגלל החשיפה הגבוהה שהוא יכול לספק וגם בזכות טירגוט מדויק של קהל היעד.
אפשר לטרגט סרטונים ממומנים ביוטיוב על ידי בחירת נושא הסרטון ומילות מפתח, או לבחור ערוצים ספציפיים לפרסום.
אפשר למקד לפי מאפייני הגולשים הרלוונטיים, כמו גיל, מגדר, מיקום, העדפות אישיות ועוד.
בנוסף, אולי לא ידעתם, אבל אחוז גבוה מהרכישות באינטרנט נעשות רק אחרי בדיקת סרטוני מוצר ביוטיוב.
ולא פחות חשוב – התחרות על קידום ממומן ביוטיוב עדיין נחשבת נמוכה יחסית ולכן המחירים נמוכים והחשיפה גבוהה.
קידום סרטון ממומן בטיקטוק
שלא כמו פלטפורמות אחרות, טיקטוק מאפשרת קידום ממומן רק של סרטונים. אין מודעות ותמונות.
בנוסף, סרטוני פרסום בטיקטוק הם קצרצרים במיוחד ולכן הפקה שלהם צריכה להיות סופר ממוקדת,
איכותית וקולעת למטרה, אבל גם מעניינת, קליטה ויצירתית – שלא ישעמם.
נכון להיום, אפשר להגיע לחשיפה גבוהה מאוד בטיקטוק במחירים מצחיקים שמתאימה כמעט לכל סוגי העסקים.
סרטוני קידום בפייסבוק ובאינסטגרם
שתי הפלטפורמות הותיקות יחסית, פונות לשני קהלי יעד די שונים.
יש להן מאפיינים שונים ולכן גם הפקת סרטוני פרסום ממומן לכל פלטפורמה צריכה להיות שונה.
אם בפייסבוק אפשר להעביר מסרים קצת יותר ארוכים ו”כבדים”, סרטוני קידום לאינסטוש צריכים להיות דומים יותר לטיקטוק – קצר, מהיר וקולע.
אז איפה אתם רוצים לפרסם?
איך שלא תבחרו לפרסם, קידום סרטונים ממומן ברשתות חברתיות הוא חלק חשוב מהעתיד של עולם הפרסום הדיגיטלי וכדאי להיות שם.
אבל כדי להשקיע בחוכמה וגם להצליח, כדאי להכיר את המאפיינים של כל רשת חברתית,
את כללי הפרסום, את הקהלים של כל רשת ואת הטיפים המקצועיים שיעזרו לכם להגיע לחשיפה מקסימלית.
מוכנים לדבר האמיתי? דברו איתנו!
מומלץ לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של איפרגן פישר