קידום אתר – מה משפיע על הציון שלי?
אחד התחומים המרתקים שנוצרו כתוצאה מחדירת האינטרנט לשוק, הוא כל מה שקשור לקידום אתר.
כולנו יודעים מה זה אומר באופן כללי וכי עלינו להשקיע בבניה של אתר תדמית איכותי, או חנות אינטרנטית מרשימה לצד שכירת שירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית.
העניין הוא, שלא כולנו יודעים ומבינים מה קורה מאחורי הקלעים ועל פי מה גוגל קובע האם האתר שלי יופיע בעמוד הראשון או לא.
אז בואו נעשה קצת סדר בקידום
לגוגל יש אלגוריתם.
סוג של תוכנת מחשב שעל פיה כל אתר ברשת מקבל ציון.
אחרי שגוגל סורק את כל הדפים בכל האתרים ברשת הוא מחליט איזה אתר יופיע איפה.
אנחנו כבעלים של אתר אינטרנט יכולים על פי הציון הזה לעשות שינויים.
שינויים אמורים להוביל לכך שבפעם הבאה שגוגל יסרוק את הדפים, הציון שלנו יעלה וכך גם האתר שלנו יתקדם קדימה.
כל דבר באתר יכול להוריד או להעלות לנו ציון.
למשל, תמונות כבדות מדי שלוקח להן המון זמן להיטען גורמות לפגיעה בציון.
לעומת זאת, אם האתר שלנו עשיר בתוכן, במדריכים מעולים ופרקטיים שנותנים לגולש ערך מוסף, אין ספק שזה יבוא לטובתנו בציון שגוגל יתן לאתר שלנו.
הקריטריון שכבש את הרשת
אחד הדברים שהכי משפיעים על אותו ציון הוא ההתאמה של האתר שלנו למובייל.
אחוז ניכר מהגולשים ברשת מחפשים את המידע שלהם דרך המובייל.
אתר שלא נטען במהירות שתואמת את מהירות הגלישה בישראל, יוביל לאחוזי נטישה גבוהים וכך גם הציון של אותו אתר ייפגע.
אתר שהתוכן והמידע שמוצגים בו לא תואמים את גודל המסך, יפגע גם כן.
במילים אחרות זה נקרא את רספונסיבי וזה אומר אתר גמיש שיודע להתאים את עצמו לכל סוגי המסכים בזמן אמת, על כל המשתמע מכך.
רוצים לשמוע עוד מידע על קידום אתר?
עם שנים של ניסיון ואהבה אינסופית לתחום נשמח לצרף אתכם למעגל הלקוחות שלנו ולקדם את האתר שלכם בהתאם לחוקים ולדרישות של גוגל. השאירו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם במהרה.