קידום אתרים אורגני
אחד התחומים המרתקים בעולם השיווק והפרסום באינטרנט הוא קידום אתרים אורגני.
מדובר בתחום רחב ובתוכו תתי תחומים רבים.
מה שהופך קידום אורגני למוצלח הוא קודם כל דיוק.
עלינו להתייחס למגוון של מאפיינים, קריטריונים וקטגוריות בו זמנית ולהבין איזה שינויים אנחנו צריכים לעשות בכל אחד ואחד מהם תוך כדי תנועה.
הנה כמה מהתהליכים המשמעותיים ביותר בקידום אתרים אורגני – SEO.
חשיבות מיקוד המילים בקידום אתר
מחקר מילות מפתח הוא השלב הראשון והכי חשוב בתהליך קידום אורגני.
דרך המחקר הזה נבנית כל התשתית של קידום האתר.
לאחר שנעשה את המחקר נוכל להבין איזה ביטויים רלוונטיים לקידום.
המחקר חייב להיות מותאם באופן אישי לכל לקוח ולעבור שינויים תוך כדי הקידום.
למעשה, לאחר המחקר אנחנו מקבלים רשימה בטבלה המחולקת לביטויים ויודעים כמה פעמים אנחנו צריכים לקדם כל ביטוי בכל חודש.
ניתן גם לשדרג את תהליך הקידום על פי כל מיני נתונים נוספים וכמובן שזה כולל גם מעקב אחרי המתחרים שלנו.
בחירת אנקורים נכונים לקידום
אנקור הוא המילה שממנה יוצאים קישורים אל האתר מתוך המאמר, הטקסט או הפוסט.
למעשה, גוגל רואה באנקורים בסיס ואבן יסוד שמשפיעה באופן ישיר על שיקול הדעת של האלגוריתם של גוגל.
המטרה שלנו היא לעשות גיוון בסוגי האנקורים הקיימים: אנקורים ממותגים, עירומים וכלליים כדי ליצור מידע טבעי.
כמובן, שכל תחום שונה מהאחר ולכן קודם כל חשוב לבדוק את התוצאות הראשונות בקטגוריה שלכם וללכת לפי הממוצע.
מאמרים עם תוכן איכותי
תוכן איכותי תמיד היה ותמיד גם יהיה בין הקריטריונים הכי חשובים בקידום אתרים אורגני. למה?
משום שזה בעצם מה שהגולשים שלנו מחפשים וגוגל תמיד רואה את טובת הגולשים.
לכן, כדאי להשקיע בתוכן ממוקד, רלוונטי שמעניק לקורא ערך מוסף.
רוצים לשמוע עוד על קידום אתרים אורגני? חברת איפרגן פישר מתמחה בקידום אתרים, מיתוג, פרסום ושיווק ברשתות החברתיות.
בשונה מחברות אחרות העוסקות בתחום, אנו מעניקים ללקוחותינו מעטפת שיווקית מדויקת התואמת את הצרכים הספציפיים,
תוך בניית קונספט שיווקי מנצח המבוסס על קמפיינים בעלי אסטרטגיה וקריאטיב שמביאים לתוצאות בשטח.
לפרטים נוספים ומידע אודות התהליך צרו קשר דרך האתר.