קידום אורגני לסרטון ביוטיוב

למי שלא מכיר – ברוכים הבאים לעולם ה Video Search Engine Optimization – VSEO – הכינוי המקוצר למונח “קידום אורגני לסרטון ביוטיוב”
או ליתר דיוק – אופטימיזציה למנועי החיפוש של סרטונים.

אז אם גם אתם שואלים את עצמכם – האם צריך להשתמש במילות מפתח בתיאור, או הנעה לפעולה, איפה כדאי לשתף את הסרטון ועד כמה חשובה איכות הצילום

צוות איפרגן פישר מסביר – כל מה שכדאי לדעת על קידום סרטונים אפקטיבי ביוטיוב.

למה כדאי לקדם סרטונים והאם זה מתאים לכל אחד?

קודם כל, כדאי לזכור שמנועי החיפוש של גוגל מציעים בתדירות הולכת ועולה בימינו, תוצאות של סרטונים במנוע החיפוש הראשי.

אז חשוב לציין שקהלי יעד רבים מעדיפים לצרוך סרטונים ופודקאסטים ולכן בימינו מומלץ להפנות משאבים לצורת התקשורת שהקהל מעדיף.

שנית, סרטונים ביוטיוב יכולים למצב אתכם כמומחים בתחום, לשרת אתכם מבחינה תדמיתית, לעזור לכם להגיע לקהלים חדשים ולהישאר רלוונטיים גם עבור קהלי יעד צעירים.

אז איך עושים את זה?

קידום אורגני של סרטונים ביוטיוב: 8 כללי הזהב

  • תיאור סרטון

    תמונה מקדימה וכותרת: תיאור הסרטון וכותרת הם בין האלמנטים הכי בסיסיים שתורמים לקידום אורגני לסרטון ביוטיוב.
    תיאור הסרטון והתמונה המקדימה שלו מופיעים ביוטיוב, אבל גם בתוצאות החיפוש בגוגל והם משפיעים מהותית על הבחירה של הגולשים אם לפתוח את הסרטון או לא,
    אבל גם כמובן על הדירוג של הסרטון בגוגל ויוטיוב. לכן חשוב שהתיאור והכותרת יהיו אטרקטיביים, מעניינים ויכללו גם ביטויי מפתח.

  • שילוב תגיות מטא בתיאור

    שימוש נכון בתגיות עוזר ליוטיוב לזהות את נושא הסרטון וכך להציג אותו בתוצאות החיפוש הרלוונטיות, או לצד סרטונים דומים אחרים. לכן חשוב להשתמש בכלי הזה ולדייק אותו.

  • אופטימיזציה של הערוץ

    הסטטוס של הערוץ הוא עוד אינדיקציה למנוע החיפוש של יוטיוב לגבי קידום הסרטון. ככל שיש יותר מנויים,
    או הרשמות וככל שיש יותר נרשמים לערוץ בעקבות סרטון מסוים – כך יוטיוב ישקיע יותר בקידום הסרטון הנ”ל ולכן חשוב להשקיע בנראות של הערוץ ובאיכות התוכן שיש בו.

  • איכות הצילום ורזולוציה

    איכות הצילום וגובה הרזולוציה משפיעים ישירות על חווית הצפייה בסרטון.
     ככל שהסרטון יותר איכותי, כך הוא גם מקבל יותר צפיות ויותר לייקים ולכן גם הפלטפורמה תקדם אותו יותר. צילום ב 4K

  • הנעה לפעולה

    אלמנט הכרחי בכל אלמנט שיווקי.
    כאשר מדובר על סרטון יוטיוב, הנעה לפעולה יכולה להיות משולבת בסרטון עצמו – על ידי הדובר בסרטון, או בצורת כתוביות מתישהו לאורך הסרטון ואם לא, אז לפחות בתיאור הסרטון.
    הנעה לפעולה יכולה להיות הזמנה ללחוץ לייק, או להירשם כמנויים לערוץ, או להיכנס לאתר העסק – מה שמתאים לקמפיין ולצורך.

  • הוספת האשטגים לתיאור ולכותרת

    הוספת האשטגים יכולה לעזור בהגדלת חשיפה, כי גולשים שמחפשים סרטונים עם ביטויים דומים בתיאור, יקבלו בהצעות גם את הסרטון שלכם.
    הם גם עוזרים לפלטפורמה להבין מהנושא הסרטון והם גם יכולים לעודד צירוף אוטומטי של הסרטון לפלייליסטים רלוונטיים.

  • שיתופים וקישורים

    שיתוף סרטון ברשתות החברתיות ואתר העסק הוא כמובן מאסט.
    גם הטמעה שלו באתרים חיצוניים מסמנת למנועי החיפוש כי מדובר על סרטון שכדאי לקדם.
    בנוסף, כדאי לשלב קישורים בתיאור הסרטון, כדי להרחיב את המידע שאתם נותנים לגולשים וכדי לקדם את הסרטון והערוץ שלכם.
    במיוחד חשוב לכלול בתיאור קישור לאתר שלכם, שיגדיל את מספר הכניסות לאתר וגם יאותת לפלטפורמה שאתם רציניים.

  • קידום ממומן

    יש מספר אפשרויות לקידום ממומן של סרטונים ביוטיוב. אפשר להיכנס לגוגל אדס ולהתחיל משם.
    אפשר לטרגט קמפיינים לפי ערוצים רלוונטיים, או לפי קבוצות גיל (הגבלות גיל), או לפי סרטונים ספציפיים. אבל הכל תלוי במטרה של הקמפיין וסוג הקמפיין שתבחרו.

אז מה למדנו היום?

לא מעט סרטונים ביוטיוב קיימים למטרות קידום. אבל כדי שהסרטונים שלכם יגיעו לקהל היעד ויביאו תוצאות, אתם צריכים לדעת איך להוביל אותם למקום הנכון והרצוי.

צוות איפרגן פישר, מתמקד בקידום הפעילות העסקית והשיווקית שלכם במרחב הוירטואלי, כדי להפוך את הנוכחות שלכם דומיננטית יותר, פופולרית ורווחית הרבה יותר.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לסמן את היעד שלכם ומשם והלאה – השמיים הם הגבול.

מוכנים לנסיקה שמגיע לעסק שלכם לקבל? דברו איתנו!