קידום אורגני וממומן הם שני מושגים שאנחנו שומעים כמעט תמיד.
העוסקים בנושא של שיווק דיגיטלי או פרסום ברשת האינטרנט, העניין הוא שלא תמיד אנחנו יודעים איזה תהליך מתאים לעסק שלנו וכמה שווה לנו להשקיע, ובכלל,
האם בעידן שבו פרסום ברשתות חברתיות עדיין רלוונטי לשווק גם בשתי הדרכים היחסית מסורתיות הללו.
אז התשובה לכך היא בהחלט כן.
מדוע להשקיע בקידום אורגני וממומן?
משום שמיליוני גולשים ברחבי העולם, עדיין עושים שימוש בשירות הזה שנקרא חיפוש במנוע החיפוש גוגל.
אנשים רבים עדיין צורכים באופן הזה את התוכן שלהם, אוספים בצורה הזו את המידע שלהם ולכן אם יש לכם עסק קיים, אתר אינטרנט או חנות, זו דרך מעולה לגרום ליותר גולשים להכיר אתכם ולהגיע לאתר שלכם.
איך אדע מה מתאים לי?
אז יש הבדל מהותי בין קידום אורגני – SEO לבין קידום ממומן – PPC.
אמנם שניהם מבוססים על האלגוריתם של גוגל ועם שניהם יש לבצע מחקר מילות מפתח ובכל זאת הם שונים לגמרי.
במה? קידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח.
השקעה שאם מתחילים איתה, היא לתמיד, ממש כמו דירה להשקעה.
לא משהו שנמכור בזמן הקרוב והתוצאות שלו ייראו למרחקים ארוכים יותר.
קידום אורגני הוא תהליך מדויק הדורש המון ידע, סבלנות והתמדה.
למי הוא מתאים? לעסקים שלא ממהרים להופיע במקומות הראשונים של גוגל ורוצים לבנות אסטרטגיית קידום לטווח הארוך.
לעומת זאת, קידום ממומן הוא פרויקט של כאן ועכשיו.
אם משווים את זה לעולם הנדל“ן, קניתי דירה ואני רוצה למכור אותה כמה שיותר מהר ולעשות עליה את הרווח.
בקידום ממומן תוך יום עסקים אחד מבצעים מחקר מילות מפתח, מבינים איפה אנחנו רוצים להתבלט וכמה כסף להשקיע,
מפרסמים בפלטפורמת הפרסום של גוגל ורואים תוצאות.
למי זה מתאים? למי שרוצה ליצור חשיפה גבוהה בזמן קצר ולהכניס כמה שיותר תנועה לאתר שלנו תוך כמה ימים בודדים.
רוצים לקבל מידע נוסף על קידום אורגני וממומן?
קבוצת איפרגן פישר מתמחה בשיווק איכותי לעסקים.
נשמח ללוות אתכם שלב אחר שלב ולבנות עבורכם אסטרטגיה שיווקית התואמת את צרכי העסק והמטרות שלכם.
השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם בקרובה