מקדם אתרים בגוגל
21/11/2019
קידום אתר – האם יש דבר כזה התחייבות לדף הראשון?
17/12/2019

פרסום ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות חברתיות

למעלה מ-78% מהגולשים מבלים את זמן הגלישה שלהם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב.
אלו הן השחקניות הראשיות שמשתתפות במשחק ומתחרות על תשומת הלב של הלקוחות שלכם.
מדובר בסוג של כרטיס ביקור שמסייע לנו להציג את העסק שלנו ואת השירותים או המוצרים שאנו מציעים דרכו.
במקביל, יותר ויותר גולשים מעדיפים לצרוך תוכן דרך וידיאו ותמונות מאשר לקרוא מלל כתוב ממגוון רחב של סיבות.

 

היתרונות של שיווק ברשתות חברתיות:

  1. ניתן להגיע לקהל יעד בצורה מאוד ממוקדת- דרך פרסום ברשתות החברתיות ניתן לפלח את קהל היעד ולהגיע לאנשים שבאמת יכולים להתעניין בשירותים שאנחנו מציעים.
  2. ליצור חשיפה אדירה לעסק שלי – שימוש נכון בכלים המתאימים יכול להגדיל את כמות הגולשים שייחשפו אל העסק שלי.
  3. לחזק את הנאמנות למותג אל מול הלקוח ולשמור על קשר ישיר עם הלקוחות שלי בכל זמן – דרך העלאת פוסטים, תמונות וסרטונים אנחנו מגיעים בצורה הכי טובה ללקוחות שלנו, לוכדים את תשומת הלב שלהם ובעצם מבליטים את הערכים שאנחנו והעסק שלנו מייצגים.
  4. ליצור באז סביב נושא מסוים מה שמייצר עניין, לייקים, תגובות ושיתופים.
  5. קידום אורגני – כאשר אנחנו פעילים ברשתות החברתיות, התהליך הזה תורם גם לתהליך קידום האתר שלנו מבחינה אורגנית.

 

פרסום ברשתות חברתיות – כדאי לדעת

לכל רשת חברתית יש את האלגוריתם שלה, את המערכת שלה ואת המאפיינים שלה ולכן חשוב להכיר כל אחת מהרשתות החברתיות באופן עצמאי
מצד אחד, אך מצד שני להבין איך אפשר לשלב את הפעילות שלנו ברשת חברתית אחת ולקשר אותה לשניה.

 

אין ספק שחברה מקצועית שיש לה את הניסיון הדרוש בפרסום ושיווק ברשתות החברתיות
יכולה לעשות קסמים ולהגדיל את מחזור המכירות של העסק בעשרות אחוזים.
במקביל חשוב גם להבין ששיטת הקידום יכולה גם להיכשל מסיבות כמו תוכן לא מעניין, תמונות לא איכותיות, מחירים לא אטרקטיבים, חוסר התעניינות ועוד.
רוצים לשמוע עוד על קידום ושיווק ברשתות החברתיות?
השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם עם מענה על כל השאלות ולבנות עבורכם תכנית אסטרטגית התואמת באופן מדויק את הצרכים של העסק שלכם.

נגישות