הכי מדויק הכי מהיר והכי רווחי – ניהול קמפיינים בגוגל אדס
הפרסום והשיווק הממומן בגוגל עובד על בסיס שיטה הנקראת PPC. Pay Per Click. כלומר, התשלום שלכם על המודעה נעשה רק כאשר גולש לוחץ עליה ועובר לאתר או לעמוד הנחיתה שלכם.
השיטה עובדת תוך הגדרת תקציב יומי קבוע אותו אתם רוצים ומוכנים להשקיע בגוגל, בחירה של ביטויי מפתח רלוונטיים לקהל היעד שלכם, כתיבה וניסוח של המודעה ופרסום שלה.
מדובר בשיטה שהיתרון המרכזי שלה הוא שאנו יכולים לפרסם קמפיין על בסיס מילת חיפוש או ביטוי בצורה סופר מדויקת וכך למקד את המודעה לקהל המתאים.
את המודעה או המודעות ניתן לשנות בכל זמן שנרצה בהתאם לאירועים מיוחדים כמו חגים למשל, מבצעים ועוד.
אופטימיזציה בניהול קמפיינים
אחד הדברים הכי חשובים בניהול קמפיינים בגוגל אדס נקרא אופטימיזציה.
בא לידי ביטוי בטיפול יומיומי בקמפיינים, ביצוע התאמות ושיפורים במילות המפתח, התאמת מודעות, התאמת הצעות מחיר…
מהי אופטימיזציה ומדוע חשוב להקפיד עליה?
אופטימיזציה הוא תהליך חשוב שמאפשר לנו לוודא שיש התאמה מלאה בין סוג המודעה ואיך שהיא מנוסחת לבין קהל היעד, מה שהוא מחפש והמטרות שלנו כמפרסמים.
ברגע שיש התאמה ביניהם, הסיכוי שהמודעה תקבל את החשיפה המתאימה וגם תוביל להתעניינות בקרב הגולשים גבוה מאוד.
כדי להשיג אופטימיזציה טובה עלינו:
- לעשות שימוש נכון בקמפיינים לפי סוג לקוח.
- לבצע סינון של מונחי חיפוש באופן יומיומי.
- לבצע בדיקות במטרה לשפר את אחוזי ההמרה על ידי בדיקת מודעות בשילוב מילות מפתח שמניבות את הביצועים הטובים ביותר.
למעשה, השלב הראשון של כל קמפיין שיווקי בגוגל אדס הוא הגדרה המטרות.
עלינו להבין מה המטרה או המטרות שעומדות מאחורי הקמפיין השיווקי למשל החדרה של המותג לשוק,
מכירה של מוצרים, הגדלת החשיפה לאתר שלנו ועוד.
לאחר מכן ניתן לבנות אסטרטגיה שיווקית מתאימה על ידי הכרת הפלטפורמה של המערכת.
רוצים לשמוע עוד על הקמת קמפיין ממומן בגוגל? ניהול קמפיינים בגוגל אדס?
חברת איפרגן פישר מתמחה בקידום אתרים ובניהול קמפיינים ממומנים, קידום אורגני, שיווק ופרסום ברשתות החברתיות ובניית מיתוג מנצח שיבדל אתכם בהשוואה למתחרים שלכם,
יגדיל את החשיפה של המותג שלכם ברשת וישיג עבורכם את כל המטרות הפרסומיות והשיווקיות בפלטפורמות הדיגיטליות השונות ברשת.
לפרטים נוספים צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה.