אנו חיים בעולם שמרבית המסרים המועברים בו הינם קצרים, ממוקדים ואותנטיים.
האינסטגרם היא הרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם אחרי הפייסבוק. למעשה, למעלה מ-800 מיליון גולשים ברחבי העולם כבר רשומים אליה.
היום בעזרת ניהול אינסטגרם עסקי חכם אפשר להפוך את העסק שלנו לרלוונטי מתמיד ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלנו.
אחת השאלות שאנחנו חייבים לשאול את עצמנו בהקשר הזה היא בעצם למה כל כך הרבה גולשים נמצאים באינסטגרם.
התשובות לשאלה זו מתחלקות לכמה תחומים:
- לשמור על קשר
- לשתף בתחומי עניין אישיים
- זירה ליצירתיות וצילום
- אמצעי לעקוב אחר שירותים ומוצרים חדשים שמעניינים אותנו
עכשיו אתם כבר בטח מבינים איזה פוטנציאל אדיר יש לעסק שלכם אם רק תנהלו בצורה חכמה את הדף שלכם. אז על מה חשוב לשים דגש?
אינסטגרם הכל מתחיל באסתטיקה
השם השני לאינסטגרם הוא אסתטיקה. הדף שלכם חייב להיראות טוב.
מה זה אומר טוב? זה אומר שרוב הגולשים מגיעים לאינסטגרם כדי לקבל השראה.
זה המקום שבו הכי קל לעקוב אחרי מותגים ועסקים כי זה לא מרגיש לגולשים כמו פרסומת.
לכן חשוב שהדף שלנו ייראה טוב וישתלב בצורה נכונה עם המותג שלנו.
כאן באה לידי ביטוי החשיבות של הטמעת תמונות נכונות, מקוריות, צבעוניות ומגניבות בעמוד שלכם.
שומרים על קשר אמתי ברשתות החברתיות
גולשים ברשת האינסטגרם מעורבים פי כמה בהשוואה לפייסבוק, בין אם זה דרך לייקים ותגובות או בין אם דרך תיוגים ושיתופים.
כולנו רוצים להסתכל בתמונות או לצפות בסרטון, להגיב וללחוץ לייק.
בשונה מהפייסבוק, המעורבות באינסטגרם היא כמעט תמיד חיובית וכאמור היא עוסקת הרבה ביופי ובמה שוויזואלי.
אחד הדברים הכי חשובים בניהול דף עסקי באינסטגרם הוא לשמור על אותנטיות, להעלות תוכן מקורי ולהיכנס לראש של הגולשים שלכם.
להבין מה הם היו רוצים לראות. מה מעניין אותם. העלאת תוכן מקורי היא הדרך הטובה ביותר לשמור על אינטראקציה עם הגולשים.
רוצים לשמוע עוד מידע על ניהול אינסטגרם עסקי? חברת איפרגן פישר מתמחה בשיווק ומיתוג במדיה החברתית.
נשמח לסייע לכם בבניית פרופיל עסקי מנצח שמוביל לתוצאות.
השאירו את הפרטים שלכם באתר שלנו ונחזור אליכם במהרה.