ככל שהזמן עובר עוד ועוד בעלי עסקים וחברות מבינים את החשיבות של בחירת מקדם אתרים שתפקידו לשפר את מיקום האתר שלנו במנוע החיפוש Google.
אז נכון, יש לא מעט קריטריונים שעלינו לקחת בחשבון בתהליך הבחירה.
הנה כמה מהחשובים שבהם, אלה שיראו לכם שאכן מדובר במקדם אתרים מקצועי שמבין ויודע את התחום.
הכנת רשימה ממוקדת של מילות המפתח החשובות והמחופשות ביותר בתחום
מחקר מילות מפתח נחשב לשלב הקריטי בכל קידום אורגני.
על פי המחקר, נוכל להבין באילו נושאים עלינו להתמקד ומה בעצם יוביל את הגולשים לאתר שלנו.
יש כל מיני שיטות להכין רשימה ממוקדת של מילות המפתח בין אם זה על ידי השוואה למתחרים שלנו, בין אם זה באמצעות שימוש בכלים שקיימים ברשת ובין אם על ידי הידע והניסיון שהמקדם מביא איתו.
מדובר בתהליך ארוך אבל קריטי לקידום עצמו ולכן לפני שאתם בוחרים מקדם אתרים, וודאו איך השלבים מתבצעים בפועל ואיך הוא יודע אילו ביטויים כדאי לקדם עבור האתר שלנו.
חשיבות שקיפות התהליך עבור העסק או החברה
לצערנו מדובר בתחום מעט בעייתי ואחוז גבוה מבעלי העסקים שבבעלותם אתר אינטרנט משלמים המון כסף בלי שהם ידעו על מה הם בכלל משלמים.
חשוב להבין שהצגה של גרפים לא מעידה על שקיפות בשום צורה.
עבודה שקופה כוללת הצגה מלאה של מה בעצם המקדם עשה במהלך החודש.
לכן, עליכם לשאול את עצמכם שאלות הקשורות לעבודה שלו כמו למשל האם יש תוכן חדש שהוסיפו לאתר שלי?
אילו קישורים נבנו במהלך כל החודש? האם השתנו הכותרות בעמודים? האם המקדם ביצע שינויים טכניים באתר שלנו ועוד.
שקיפות נחשבת לאחד הקריטריונים הכי חשובים משום שכך בעצם אתם יודעים שלמקדם אין מה להסתיר והכי חשוב אתם יודעים על מה אתם משלמים ואיזו תמורה אתם מקבלים עבור הכסף שלכם.
רוצים לשמוע מידע נוסף על קידום אורגני?
חברת איפרגן פישר מתמחה במתן פתרונות שיווקיים ופרסומיים במרחב הניו מדיה.
נשמח לייעץ לכם ולהתאים עבורכם תכנית שיווקית אסטרטגית מדויקת וחכמה על פי הצרכים שלכם.