מחפשים קידום אתרים בגוגל? הגעתם למקום הנכון!
הפעם בחרנו לספר לכם קצת על היתרונות הרבים שבקידום אורגני. אז בואו נתחיל מהבסיס של הבסיס.
מה זה בכלל קידום אורגני
קידום אורגני או מה שנקרא גם SEO זה בעצם הדרך שלנו לקדם את אתר האינטרנט, את הדף העסקי בפייסבוק או כל פלטפורמה אחרת שבה אנחנו מקיימים פעילות עסקית בצורה טבעית, כלומר באופן שיבוא לטובת הגולש.
למעשה, גוגל יוצאת מתוך נקודת הנחה שכאשר הגולש מחפש מידע, שואל שאלה או רוצה לדעת יותר על מוצר מסוים הוא אמור לקבל את התוצאה הכי מדויקת עבור אותו חיפוש.
לכן, היא פיתחה אלגוריתם שבעצם יודע לסרוק את כל הדפים בכל הרשת ולפי קריטריונים מסוימים האלגוריתם הזה מדרג את האתר שלכם.
עם הזמן, גוגל משכללת ומשדרגת את האלגוריתם שלה בהתאם לשינויים שמתקיימים בעולם הדיגיטלי.
אז מה התפקיד של מקדם אתרים בגוגל?
למקדם אתרים בגוגל יש כמה תפקידים חשובים:
- לדאוג להתעדכן בשינויים שגוגל עושה ולפי זה לשנות גם את האתרים שהוא מקדם.
- לבצע מחקר מילות מפתח בהתאם לתחום שבו העסק שלכם עוסק.
- לבנות לכם ולעסק שלכם אסטרטגיה שיווקית עסקית שמתאימה לו.
ולמה זה עדיף על שיטות שיווק אחרות באינטרנט?
ובכן, לקידום אורגני יש המון יתרונות בהשוואה לשיטות שיווק אחרות והנה כמה מהחשובים שבהם.
- השקעה לטווח הארוך, להפוך את האתר שלי לנכס – ברגע שאתם בוחרים לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית אתם משקיעים בו לטווח הארוך, בשונה מקידום ממומן למשל בו ברגע שאתם מפסיקים לשלם, ההשקעה שלכם נעלמת ברגע.
- התוצאות נשמרות- כתוצאה מכך, כל השינויים וההשקעה שעשיתם עד עכשיו נשמרת ולא נעלמת.
כמובן שזה משהו שצריך כל הזמן לתחזק אותו אבל גם אם למשל האתר שלכם הגיע לנקודת קידום ממש טובה ואתם מחליטים שאתם מוכרים את העסק שלכם, אז גם האתר שלכם שווה פתאום לא מעט כסף. - תמיד אפשר לשנות, לשפר
- השקעה נמוכה ותמורה מאוד גבוהה לכסף שלנו
איך תבחרו מקדם אתרים בגוגל?
- שקיפות מלאה
- מעורבות הלקוח בכל נושאי הקידום
- ניסיון ומקצועיות, עובדות בשטח
חברת איפרגן פישר בעלת ניסיון רב בכל מה שקשור לקידום ושיווק עסקים בדיגיטל.
נשמח לסייע לכם ולהתאים עבורכם ועבור העסק שלכם אסטרטגיית שיווק התפורה לצרכים שלכם וללוות אתכם בתהליך שלב אחר שלב.