טיקטוק לעסקים

טיקטוק לעסקים

טיקטוק לעסקים

מה זה טיק טוק/טיקטוק לעסקים והאם כדאי להשקיע בו?

למי שעדיין לא מבין לגמרי מה זה טיק טוק ואיך זה קשור לקידום באינטרנט, חשוב להסביר בפשטות – זו הרשת החברתית הכי רלוונטית, צעירה ועדכנית בימינו.

היא פונה לצעירים יותר מכל רשת חברתית אחרת, היא מבוססת על סרטונים קצרצרים והיא כיפית וקלילה.
לכן היא גם הפלטפורמה שכל עסק חייב להיות בה כדי לקבל חשיפה אפקטיבית לטווח ארוך.

צוות איפרגן פישר מסביר – למה לכל עסק להיות נוכחות בטיקטוק ואיך עושים את זה נכון?

מה הקשר בין טיקטוק לעסקים?

בגלל האופי הקליל והלא מחייב של טיק טוק, בגלל הצמצום הקיצוני של התוכן למינימום, להרבה בעלי עסקים (או אם לדייק – להרבה מבוגרים) בימינו קשה להבין איך פלטפורמה כמו טיקטוק בכלל קשורה לשיווק עסקים.

אבל מדובר על פלטפורמה שצוברת תאוצה מיום ליום, שהיא חובה לעסקים שמשווקים לצעירים (טינאייג’רים ומטה) ולכל מי שהשוק שלו נמצא בחו”ל וגם כל עסק אחר חייב לפרסם בה – כי טיקטוק זה הדבר הכי חם במדיה החברתית.

נתוני שימוש של טיקטוק בישראל – הסיבה שאתם חייבים לפרסם בטיקטוק

מספר המשתמשים בטיקטוק בעולם כבר מזמן עבר את המיליארד. רק בישראל יש לה 4 מיליון.

היא פופולרית בלפחות 150 מדינות ברחבי העולם וגם בישראל והיא משמשת אנשים בטווח גילאים רחב מאוד – מ 12 ועד 40.

יש לה מעל 700 מיליון משתמשים פעילים בחודש ועשרות מיליוני הורדות בשנה.

המשתמשים המכורים במיוחד לרשת, נמצאים בה לפחות 50 דקות ביום ופותחים אותה לפחות 8 פעמים ביום, אם כי המספר עולה ככל שגיל המשתמשים יורד.

רוב המשתמשות בטיקטוק הן נשים, נערות וילדות, אבל יש גם לא מעט גברים.

רוב המשתמשות בטיק טוק הן צעירות – עד גיל 24 בערך, אבל טווח הגילאים מגיע גם ל 40 ודווקא יוצרי הסרטונים הפעילים ביותר בפלטפורמה הם מעל גיל 60!

בכל מקרה, כיום טיקטוק נחשבת לאפליקציה המובילה עם מספר הורדות הגבוה ביותר בעולם ולכן אתם חייבים שתהיה לכם נוכחות מספיק בולטת בטיקטוק.

אז מה עוד כדאי לדעת על טיקטוק לעסקים?

אז אם גם אתם מחפשים את האנשים הנכונים, שיעשו לכם קידום מ א’ ועד ת’ – אתם במקום הנכון. דברו איתנו!

 

כמה עולה קידום ממומן בטיקטוק ואיזה סוגי קמפיינים יש?

שלא כמו בפייסבוק למשל, בטיקטוק יש שני סוגי קמפיינים ממומנים:

  1. קמפיין Auction – אתם מגדירים תקציב והמערכת מנסה להשיג לכם כמה שיותר חשיפה במחיר הכי נמוך שאפשר.
  2. קמפיין Reservation – אתם קונים מראש את כמות החשיפה לפי המחיר שאתם מוכנים לשלם.

בתוך זה אתם בוחרים אם אתם רוצים קמפיין חשיפה או קמפיין המרות ואפשר לומר שלא משנה כמה תשלמו, זה כנראה יהיה הרבה יותר נמוך מכל פלטפורמה אחרת, בהשוואה לתוצאות.

וגם אם תבחרו ללכת על אורגני, תוכלו להגיע לחשיפה משמעותית לעסק – בגלל האלגוריתם של טיקטוק.

מה זה עמוד עסקי בטיקטוק והאם זה משתלם?

חשבון עסקי בטיקטוק מאפשר לכם לראות נתונים חשובים באנליטיקס (כמו המרות, כניסות לאתר שלכם ועוד),
נותן עוד כלים לעריכה של סרטונים, כמו מאגר של פסקולים, וגם פותח לכם את מערכת הפרסום של הפלטפורמה.
אז אם יש לכם כוונה לעשות קידום בטיקטוק – תצטרכו חשבון עסקי.

למה חשוב להתחבר ל CREATOR?

כל מי שמעלה תוכן לטיקטוק נקרא קריאייטור ויש כאלה שיש להם המוני עוקבים. במילים אחרות – משפיעני טיקטוק.
הם יודעים איך להעלות סרטונים ויראליים והם יודעים לשווק.
יש להם עוקבים נאמנים, שמתייחסים ברצינות למסרים שלהם ולכן גם קל ויעיל יותר לשווק בעזרתם.

מה מיוחד בהפקת סרטונים לטיקטוק?

טיקטוק פיצחה את הנוסחה שפ פרסום בוידאו במובייל יותר טב מכל פלטפורמה אחרת.
היא מייצרת סביבה שבה מפרסמים סרטונים ויראלים שלא מרגישים כמו פרסומות ובגלל זה גם יש המרה הרבה יותר משמעותית (לעומת פרסומות) מצפיה לרכישה.

האם כדאי לקחת ניהול עמוד טיקטוק לעסקים?

ניהול מקצועי של עמוד טיקטוק מאפשר להפיק סרטונים איכותיים ממוקדי מטרה, שיעזרו להציג את העסק בצורה נכונה ולהגדיל המרות מול הלקוח, להפוך אותם לוויראליים ולמנף את כל הכלים העומדים לרשותכם לצורך קידום העסק.

בשורה התחתונה

צוות איפרגן פישר מתמחה בשיווק וקידום עסקים ברשתות חברתיות בפלטפורמות הכי צומחות ומשמעותיות לקידום עסקים בשנים האחרונות – הרשתות החברתיות.

קידום בטיקטוק הוא הצעד הבא שאתם חייבים לעשות – אם אתם רוצים להישאר רלוונטיים ולפתח נוכחות משמעותית במדיה החברתית.