קידום seo איפרגן פישר
קידום אתר – מה משפיע על הציון שלי?
16/09/2019
ניהול אינסטגרם עסקי
23/10/2019

ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן

מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן איפרגן פישר

ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן

אחת השאלות שעולה פעם אחר פעם בהקשר של שיווק האתר שלנו ברשת היא, מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן.
אז החלטנו אחת ולתמיד לעשות לכם סדר בבלאגן ולהציג בפניכם מה ההבדל בין שתי השיטות הללו ומהם היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.

 

לפני שנתחיל חשוב להבין שכאשר אנחנו מחפשים משהו במנוע החיפוש גוגל, התוצאות מתחלקות לשתיים.
התוצאות בחלק העליון של הדף, אלו הן תוצאות ממומנות, כלומר אנשים משלמים לגוגל כסף כדי שהן יופיעו שם, זאת בהשוואה לתוצאות הנמוכות בדף שאלו הן תוצאות אורגניות, כלומר טבעיות.

אז קודם כל נתחיל בהגדרה של קידום אורגני

קידום אורגני הוא בעצם הניסיון להוביל את האתר שלנו כמה שיותר גבוה בהתאם לדרישות של מנועי החיפוש, כאשר הדגש הוא על גוגל.
המטרה היא לשים דגש על תוצאות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלנו, תוך התייחסות מלאה לצרכים של הגולשים.

 

ומה זה קידום ממומן?

קידום ממומן או PPC הוא קידום שנעשה בתשלום.
כלומר, נניח שיש לי עסק לאימון עסקי והקליניקה שלי ממוקמת באשדוד.
אדם שמחפש מאמן עסקי באשדוד, יכול להגיע אליי ברגע אחד, בנקודת זמן ספציפית, רק בגלל שהשקעתי בקמפיין פרסומי.

 

קידום אורגני – יתרונות

  1. חשיפה בלתי מוגבלת ללקוחות.
  2. אני לא משלם על פרסומות ולכן זה לא משנה לי כמה אנשים לחצו על ביטויי החיפוש שלי.
  3. תנועה טובה ואיכותית לאתר שלי. לרוב אנשים שמחפשים ביטוי מסוימים בוחרים דווקא בתוצאות החיפוש האורגניות.
  4. מעלה את ערכו של האתר. אם האתר שלכם מושקע, איכותי ועומד בכל הקריטריונים של גוגל לקידום אורגני, בעתיד הוא יהיה שווה הרבה מאוד כסף.

 

קידום אורגני חסרונות

  1. לוקח המון זמן לקדם אתר, תהליך ארוך הדורש סבלנות.
  2. לא כל אחד יכול. דורש ידע וניסיון.
  3. תהליך לא יציב. גוגל כל הזמן עושה שינויים.

 

קידום ממומן – יתרונות

  1. פרסום מיידי, כאן ועכשיו.
  2. ממוקד ופוגע בול לחיפוש של קהל היעד שלי.
  3. לא חייבים לבנות אתר ולהשקיע בזה.

 

קידום ממומן – חסרונות

  1. לא מועיל לעסק שלי בטווח הארוך.
  2. עולה יחסית הרבה.
  3. חשיפה למתחרים שיכולים להעתיק רעיונות.

 

אז איך יודעים מה לבחור?
הטיפ שלנו באיפרגן פישר היא לשל בין שתי שיטות הקידום: אורגני וממומן.
שילוב זה מאפשר להגיע לתוצאות הקידום הטובות ביותר ולשמר אותן לאורך זמן.
לפרטים נוספים אודות תהליך קידום לאתר השאירו את הפרטים שלכם בעמוד הצור קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

נגישות