בעלי אתרים רבים חולמים להגיע ל- דף ראשון בגוגל ומוכנים להשקיע בכך מאמצים רבים ובעיקר לבחור את חברת הקידום שתוביל אותם למקום הזה.
הסיבה לכך היא שמחקרים רבים מראים כי למעלה מ-90% מהגולשים בכלל לא עוברים לעמודים הבאים אחרי הדף הראשון בגוגל ולכן רוב החשיפה נמצאת דווקא שם.
עסקים שמצליחים להגיע לעמוד זה ולשמור על מקומם לאורך זמן מגדילים את רמת החשיפה שלהם,
מעלים את כמות הכניסות שלהם לאתר ובכך בעצם מגדילים הכנסות.
אז איך מגיעים לדף הראשון בגוגל?
אינסוף קריטריונים בתהליך הקידום, החוכמה היא לדעת איפה לשים את הדגש
גוגל קבעה המון סוגים של קריטריונים המשפיעים על תהליך הקידום של אתרים שונים.
בגדול, גוגל תמיד מסתכלת על טובתו של הגולש.
היום יש מאות קריטריונים ביניהם קישורים מאתרים בעלי מוניטין המובילים לאתר שלנו,
תוכן איכותי שחייב להתעדכן כל הזמן, מהירות גלישה וטעינה, תמונות, המלצות, סנכרון האתר עם פרופילים ברשתות חברתיות, התאמה למובייל, נגישות, אבטחה ועוד.
ככל שהאתר שלנו עומד ביותר קריטריונים, ככה הסיכון שלו להגיע לעמוד הראשון בגוגל עולה.
מיקום ראשון בגוגל כל אתר והשיפורים שלו
החוכמה היא לזהות את החולשות והחוזקות של כל אתר וליצור סוג של איזון.
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבסס את תהליך הקידום על מחקר מקיף, מקצועי ומעמיק של מילות מפתח ולעקוב אחרי התוצאות והסטטיסטיקות לאורך כל תהליך הקידום.
בחירת חברת קידום עם ניסיון
מה שיעלה את הסיכוי שלכם להגיע ל- דף ראשון בגוגל הוא עבודה מול חברת קידום מקצועית ומנוסה.
חברות המחייבות שתוך איקס זמן מסוים הן יובילו אתכם למקום הראשון מנסות ”ללכוד“ אתכם ברשת משום שאף אחד לא יכול לצאת בהצהרות כאלה.
לעומת זאת, מי שכן יכול להוביל אתכם לשם היא חברה אשר מתעדכנת בשינויים שגוגל מכניסה לאלגוריתם שלה,
חברה אשר עובדת כל הזמן עם הנתונים הקיימים של האתר ועושה את השינויים הנדרשים במטרה להוביל את האתר למקום הזה.
רוצים לשמוע עוד על תהליך הקידום שלנו ועל תכנית לבניית אסטרטגיה דיגיטלית שפשוט עובדת?
צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם שלב אחר שלב, לענות לכם על כל השאלות ולהציג בפניכם את הדרך הבטוחה להצלחה.